فصل دوم سریال Lord of The Rings در انگلستان ضبط می شود

شنبه 23 مرداد , 1400

استودیو آمازون در روز پنجشنبه اعلام کرد که لوکیشن فیلم‌برداری فصل دوم سریال بدون عنوان “Lord of The Rings” از کشور نیوزیلند به کشور انگلستان انتقال یافته است.

فصل دوم سریال Lord of The Rings در انگلستان ضبط می شود

ورنون سندرز، معاون و رئیس مشترک بخش تلویزیونی در استودیو آمازون در این رابطه گفت:

ما می‌خواهیم از مردم و دولت نیوزلند به خاطر مهمان نوازی و فداکاری‌شان برای فراهم کردن مکانی فوق العاده برای ساخت سریال ارباب حلقه‌ها و شروع این سفر حماسی تشکر کنیم. ما از کمیسیون فیلم نیوزلند، وزارت تجارت، وزارت نوآوری و اشتغال، وازرت گردشگری نیوزلند، شرکت اوکلند آنلیمیتد و دیگران بخاطر همکاری فوق‌العاده‌شان در طول تولید فصل اول و حمایت از بخش فیلم‌سازی نیوزلند و اقتصاد محلی سپاسگزاریم.
فیلم‌برداری فصل اول این سریال پر انتظار که بر اساس افسانه‌ای حماسی از جی آر. آر. تالکین ساخته شده اخیراً در کشور نیوزلند به پایان رسیده و پخش آن از ۲ سپتامبر سال ۲۰۲۲ شروع خواهد شد.

این سریال حماسی – فانتزی روایتگر افسانه عصر دوم از تاریخ سرزمین میانه است که هزاران سال قبل از وقایع داستانی “هابیت” و “ارباب حلقه‌ها” رخ داده است، داستانی از شخصیت‌هایی آشنا و جدید که ظهور مجدد تاریکی و شرارت را در سرزمین میانه شاهد هستند.

از بازیگران مطرحی که در این سریال حضور دارند می‌توان به سینتیا آدای رابینسون، رابرت آرمایو، اووین آرتور، ماکسیم بالدری، نازنین بنیادی، مورفید کلارک، اسماعیل کروز کوردووا، چارلز ادواردز، تریستن گراول، سر لنی هنری، اما هوروات، مارکلا کاونا، جوزف ماول، تایرو موهافدین، ، مگان ریچاردز، دیلن اسمیت، چارلی ویکرز، لئون ودهام، بنجامین واکر، دنیل ویمن و سارا زوانگوبانی اشاره کرد.

مراحل تدوین و پس از تولید فصل اول سریال “Lord of The Rings” تا ژوئن سال ۲۰۲۲ در کشور نیوزیلند ادامه خواهد داشت و مراحل پیش تولید فصل ۲ همزمان در انگلستان آغاز خواهد شد.

 منبع: کامینگ سون

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *