قرار نیست فصل دوم سریال Lovecraft Country ساخته شود

دوشنبه 14 تیر , 1400

شبکه HBO اعلام کرد که فصل دوم سریال Lovecraft Country ساخته نخواهد شد و ادامه ساخت سریال لغو شده است.

قرار نیست فصل دوم سریال Lovecraft Country ساخته شود

تابستان سال گذشته بود که سریال Lovecraft Country از شبکه HBO پخش شد و توانست نظر مثبت بینندگان و منتقدان را جلب کند. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال لاوکرفت کانتری قرار نیست برای فصل دوم بازگردد. شبکه HBO رسما تایید کرد که سریال Lovecraft Country قرار نیست برای فصل دوم تمدید شود و به کار خودش در فصل اول پایان داده است. شبکه HBO در بیانیه منتشر شده گفت:

«ما قرار نیست فصل دوم سریال Lovecraft Country را تولید کنیم. ما از زحمات تمامی هنرمندان، بازیگران و اعضای تیم تولید و همچنین میشا گرین برای ساخت این سریال سپاسگزاریم. همچنین از تمامی طرفداران که به این ماجراجویی پیوستند نیز تشکر می‌کنیم.» سریال Lovecraft Country براساس رمانی تک قسمتی اثر مت راف تولید شده بود که ساخته نشدن فصل دوم آن چندان غیر منتظره نیست. پیش از این نیز سریال Big Little Lies براساس یک رمان تک قسمتی ساخته شده بود و درنهایت فصل دوم آن ساخته شد که فصل دوم این سریال با استقبال کمتری در مقایسه با فصل اول مواجه شد.

البته شبکه HBO پیش از این به ساخت فصل دوم سریال Lovecraft Country چراغ سبز نشان داده بود که در آن زمان نوشتن پیش‌نویس اولیه فیلمنامه فصل دوم آغاز شد، اما شبکه HBO هرگز ساخت دستور ساخت فصل جدید این سریال ترسناک را صادر نکرده بود. میشا گرین وظیفه ساخت سریال Lovecraft Country را بر عهده داشت و جی جی آبرامز از بد ربات و جردن پیل به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این سریال ترسناک حضور داشتند.

سریال Lovecraft Country روایت‌گر داستان آتیکوس بلک است که در زمان اجرای قوانین جیم کرو در دهه ۵۰ میلادی، به‌همراه لتیشیا و عمو جورج یک سفر جاده‌ای برای یافتن پدر گمشده خود را آغاز می‌کند. آن‌ها در این ماجراجویی باید برای بقا تلاش کنند و به مبارزه با هیولاهای دلهره‌آور و ترسناک به‌همراه نژادپرستی حاکم در آمریکا بپردازند. جرنی اسمالت، جاناتان میجر، آنجانو الیس، کورتنی بی. ونس، وونمی موساکو، ابی لی کرشا، جمی چانگ، جادا هریس و مایکل کی ویلیامز، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Lovecraft Country حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

منبع: variety

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *