لارنس فیشبرن در فیلم The Matrix 4 حضور ندارد

چهارشنبه 29 مرداد , 1399

با اینکه طرفداران دنیای ماتریکس به حضور لارنس فیشبرن در نقش مورفیوس امیدوار بودند اما این بازیگر در طی یک مصاحبه اعلام کرد که کسی او را برای بازی در این فیلم دعوت نکرده است.

لارنس فیشبرن در فیلم the matrix 4

در فیلم The Matrix 4، قرار است ترینیتی با نقش آفرینی کری-ان ماس و کیانو ریوز در نقش نئو ساخته شود. ولی متاسفانه خبری از بازی لارنس فیشبرن در نقش مورفیوس نیست. این بازیگر ۵۹ ساله در مصاحبه خود با مجله نیویورک در این باره توضیح داده است. او می‌گوید: من را به تیم ساخت این فیلم دعوت نکردند و اکنون فرصت این را دارم تا بر روی یک فیلمنامه جدید کار کنم. به هر حال امیدوارم که ماتریکس جدید نیز مانند سری‌های پیش خوب از آب در بیاید و هواداران از تماشا این فیلم لذت ببرند.

بازیگر نقش مورفیوس باور دارد که در سه گانه‌ی ماتریکس این کاراکتر را با پذیرش یک تضاد درونی اجرا کرده است. او می‌گوید من در یک دست اوبی-وان کنوبی و در دست دیگر دارت ویدر را داشتم و باید در این بین جایی هم برای بروس لی و محمد علی کلی پیدا می‌کردم. این شخصیت از هر نظر دارای لایه‌های تاریک و روشن است.

او در مورد فیلم ماتریکس نیز صبحت کرده است. او بر این باور است که فیلم ماتریکس یک داستان کهن در لباس مدرن است که حتی شاهد ترکیب اندیشه‌های کنگ فو نیز در برخی از شخصیت‌های آن هستیم و یکی از عناصر سازنده‌ی برخی از شخصیت‌های آن است.

همچنین لارنس فیشبرن در مورد نقش مورفیوس می‌گوید:

این نقش بسیار عجیب بود، بسیاری از افراد من را بیشتر با این نقش می‌شناسند و برخی تا من را می‌بینند با اسم مورفیوس صدایم می‌زنند. اما خوشبختانه این تنها نقشی نیست که من از پس آن برآمده‌ام و کار‌های دیگری نیز بوده است که به خاطر آن‌ها نیز من را می‌شناسند.

فیشبرن تنها بازیگر شناخته شده‎ی دنیای ماتریکس نیست که در این فیلم حضور ندارد بلکه  هوگو ویوینگ در نقش مامور اسمیت نیز در این فیلم حضور ندارد.

هوگو ویوینگ به خاطر مشغله کاری و بازی در فیلم The Visit برنامه کاری پیچیده‌ای داشته است و تیم سازنده بدون اهمیت دادن به این موضوع نام او را از بین بازیگران این فیلم خط زدند.

همچنین گفتنی است که فیلم The Matrix 4 قرار است در تاریخ ۱ آوریل ۲۰۲۲ ( ۱۲ فروردین ۱۴۰۱) اکران شود.

دیدگاه شما کاربران نرد در این زمینه چیست؟

منبع: techradar

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *