احتمالا بتگرل یکی از شخصیت‌های قابل بازی در بازی جدید بتمن است

پنج‌شنبه 30 مرداد , 1399

استودیو WB Games Montreal هر روز اطلاعات مرموزانه و جدیدی از بازی جدید بتمن منتشر می‌کند. حال اینبار طرفداران این بازی نشانه‌هایی یافته‌اند که به حضور شخصیت بت‌گرل در جهان بازی اشاره می‌کند.

همان‌گونه که می‌دانید، استودیو سازنده بازی هر روز ساعت ۱۹.۳۰ به وقت ایران کد‌هایی را منتشر می‌کند که می‌توانید با وارد کردن این کد‌ها در سایت r3dakt3d.com عکس‌های جدید این بازی را دانلود کنید. در طی دو روز گذشته، هوادران توانسته‌اند با بررسی عکس‌ها به نقشه بازی برسند و همچنین اطلاعاتی از فضا و محیط بازی به دست بیاورند. همچنین رسانه بزرگ یوروگیمر نیز بر این باور است که بازی جدید WB Games Montreal، بتمن: شوالیه‌های گاتهام نام دارد.

فارغ از اینکه در طی امروز و فردا چه تصاویر مرموز و جدیدی از این بازی قرار است منتشر شود، هوادارن موفق شده‌اند یک ایستراگ متفاوت از این بازی کشف کنند. ماجرا از وقتی کلید خورد که یک نفر با مطالعه‌ی کامل همه کدهای سایت فهمید که رمزهای موردنیاز برای دریافت چهار عکس به شرح زیر هستند.

روز اول : ۷۶۱ – روز دوم: ۹۴۱ – روز سوم: ۳۶۴ – روز چهارم: ۹۹۵

این هوادار ادعا کرده است که اگر این اعداد را کنار یکدیگر بگذاریم به عدد ۷۶۱۹۴۱۳۶۴۹۹۵ می‌رسیم و اگر این عدد را در اینترنت جست و جو کنید به عکس زیر خواهید رسید.

بتگرل در بازی جدید بتمن

این عدد ۱۲ رقمی در اصل شماره EAN یک کمیک مخصوص است و شماره‌ی ۳۵۹ به کتاب کمیک Detective comics اشاره می‌کند که برای اولین بار در طول تاریخ، شخصیت بتگرل را به مخاطبان معرفی کرد.

همه هوادران بر این باورند که با توجه به این کد بدست آمده و با توجه به اینکه نام بازی بتمن: شوالیه‌های گاتهام است پس باید چندین شوالیه در این بازی در دسترس باشد و بتگرل یکی از آن‌ها است.

حال نکته جالب‌تر این است که استودیو WB Games Montreal سازنده DLC بتگرل در بازی Batman: Arkham Knight است. از قضا مخاطبان هم از این dlc بسیار راضی بودند و آن را بهترین DLC سری بتمن می‌دانستند.

همچنین چندی پیش شایعه‌ای منبی بر اینکه بازی Batman: Gotham Knights دارای چندین کاراکتر قابل بازی است منتشر شده بود و به نظر می‌رسد ماجرا به بتگرل ختم نمی‌شود و باید منتظر معرفی دیگران شوالیه‌ها باشیم.

همچنین دی سی و برادران وارنر نخسین تریلر بازی بتمن: شوالیه‌های گاتهام را قرار است در تاریخ ۱ شهریور پخش خواهند کرد.

منبع: gamingbolt

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *