از لوگوی رسمی و آرت ورک فیلم جدید بتمن رونمایی شد

شنبه 1 شهریور , 1399

مت ریوز، کارگردان فیلم جدید بتمن، به مناسبت نزدیک شدن به زمان برگذاری رویداد DC FanDone از لوگو رسمی و آرت ورک فیلم جدید بتمن (The Batman) رونمایی کرده است.

رویداد DC FanDone قرار است شنبه شب برگذار شود و قرار است فیلم جدید The Batman نیز در این برنامه حضور داشته باشد و قرار است شاهد نمایش ویژه‌ای از آن باشیم. حال به تازگی از لوگو رسمی و آرت ورک فیلم The Batman رسما رونمایی شده است.

کارگردان این مجموعه یعنی مت ریوز به تازگی در صفحه شخصی خود در توییتر دو تصویر از فیلم جدید بتمن به اشتراک گذاشته است. یکی از آن‌ها لوگوی بتمن است که شاهد ظاهر کلی و بهتر سمبل خفاش فیلم جدید بتمن هستیم.

لوگو فیلم جدید بتمن

در تصویر دوم نیز شاهد آرت ورک رسمی فیلم جدید بتمن هستیم که در آن می‌توان شخصیت جدید بتمن و لباس جدید او را با جزئیات بیشتری مشاهده کرد. این آرت وورک برای رویداد DC FanDone است و توسط جیم لی طراحی شده است. این آرت ورک مانند لوگوی بتمن از ترکیب رنگ قرمز و مشکی است که البته تریلر این عنوان نیز در همین تم پخش شده است. در ادامه می‌توانید تصویر این آرت وورک را مشاهده کنید.

آرت ورک فیلم جدید بتمن

پنل فیلم بتمن قرار است ساعت ۵ بامداد روز یکشنبه، ۲ شهریور، برگذار شود و قرار است یک تا دو سوپرایز برای هوادارن داشته باشد. همچنین گفته می‌شود مدت این پنل ۳۰ دقیقه خواهد بود.

رابرت پتینسون، زودی کراویتز، جفری رایت، پل دینو، اندی سرکیس، جیمی لاوسون من جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم جدید بتمن قرار است در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۲۱ ( ۹ مهر ۱۴۰۰) اکران شود. همچنین قرار است روند فیلمبرداری فیلم بتمن که به دلیل ویروس شیوع و همه گیری ویروس کرونا متوقف شده بود، از ماه سپتامبر ( شهریور یا مهر) از سر گرفته شود.

منبع: ndtv

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *