لانس ردیک در جان ویک ۴ حضور دارد

چهارشنبه 16 تیر , 1400

حضور لانس ردیک، بازیگر نقش محبوب و پرطرفدار شارون در فیلم جان ویک ۴ تایید شده است.

لانس ردیک در جان ویک 4 حضور دارد

به گزارش ددلاین، لانس ردیک در فیلم John Wick: Chapter 4 (جان ویک: قسمت ۴) حضور خواهد داشت. ردیک در سه فیلم پیشین مجموعه نقش شارون، متصدی پیشخان شعبه نیویورک هتل کانتیننتال را بازی کرده بود.

او در این سه فیلم ارتباط نزدیکی با شخصیت جان ویک داشت، برای نمونه از سگ جان ویک مراقبت می‌کرد و حتی به همراه جان ویک به نبرد آدم‌کش‌ها نیز رفت. وی یکی از شخصیت‌های کلیدی و البته محبوب مجموعه جان ویک محسوب می‌شود و حضورش در فیلم جدید چندان غیرمنتظره نیست.

چاد استاهلسکی، کارگردان فیلم جان ویک: قسمت ۴ درباره حضور لانس ردیک در این فیلم گفت: «لانس از همان آغاز عضوی از مجموعه [جان ویک] بوده و نقش به‌سزایی در شکل‌گیری جهان جان ویک داشته است.

از همکاری دوباره با وی بسیار هیجان‌زده‌‌ام.» به این ترتیب لانس ردیک به جمع دیگر بازیگران فیلم جان ویک: قسمت ۴ اضافه شده است؛ بازیگرانی نظیر کیانو ریوز، دانی ین، هیرویوکی سانادا، رینا ساوایاما، شامیر اندرسون.

ردیک سابقه بازی را در سریال‌های The Wire و Bosch دارد و در سریال Resident Evil نیز نقش آفرینی خواهد کرد. قسمت چهارم جان ویک به نویسندگی شی هترن و مایکل فینچ در کشورهای فرانسه، آلمان و ژاپن جلوی دوربین خواهد رفت. مراحل تولید جان ویک: قسمت ۴ از مدتی پیش آغاز شده‌اند.

منبع: ددلاین

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *