دو بازیگر دیگر به فهرست بازیگران سریال جدید بازی تاج و تخت پیوستند

چهارشنبه 16 تیر , 1400

شبکه HBO از اضافه شدن دو بازیگر دیگر برای بازی در نقش نسخه جوانی دو شخصیت مهم سریال House of the Dragon، اسپین‌آف بازی تاج و تخت خبر داده است.

دو بازیگر دیگر به فهرست بازیگران سریال جدید بازی تاج و تخت پیوستند

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو بازیگر دیگر به جمع بازیگران سریال House of the Dragon اضافه شده‌اند. میلی الکاک با سابقه بازی در سریال Reckoning و سریال The Gloaming به‌همراه امیلی کری با سابقه بازی در سریال Get Even، فیلم Wonder Woman و فیلم Tomb Raider، دو بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران اسپین‌آف پیش درآمد سریال بازی تاج و تخت اضافه شده‌اند.

الکاک قرار است نقش دوره جوانی شاهزاده رینیرا تارگرین را در سریال House of the Dragon بازی کند که اما دارسی نقش دوره بزرگسالی این شخصیت را در سریال خاندان اژدها بر عهده دارد. کری نیز نقش دوره جوانی شخصیت آلیسنت های‌تاور را بر عهده خواهد داشت که دوره بزرگسالی این نقش در اسپین‌آف پیش درآمد سریال Game of Thrones بر عهده اولیویا کوک است.

طبق توصیفات منتشر شده از این دو شخصیت مهم در سریال House of the Dragon، رینیرا تارگرین فرزند اول پادشاه است که خون خالص والریایی دارد و یک اژدها سوار است. بسیاری عقیده دارند که رینیرا با همه چیز متولد شده، اما هرگز به‌عنوان یک مرد متولد نشده است. آلیسنت های‌تاور، دختر اوتو های‌تاور است که شخصیت او به‌ دست پادشاه و زیباترین زن در هفت اقلیم توصیف شده است. او در ردکیپ بزرگ شده و دارای تیزبینی سیاسی است.

مت اسمیت، ریس ایفانز، پدی کانسیداین، استیو توسانت، سونویا میزونو، ایو بست، گراهام مک‌تاویش و فابین فرانکل، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال House of the Dragon حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. اتفاقات سریال House of the Dragon قرار است ۳۰۰ سال پیش از حوادث سریال اصلی رخ دهد و تمرکز آن روی شروع و پایان خاندان تارگرین خواهد بود. درواقع قرار است شاهد نمایش داستان A Dance with Dragon (رقص اژدهایان) که جنگ داخلی خاندان تارگرین بود باشیم.

منبع: hollywoodreporter

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *