لباس جدید بتمن در فیلم و تصاویر پشت صحنه فیلم The Batman

یکشنبه 4 اسفند , 1398

یادتان هست قبلا درباره لباس جدید بتمن که خیلی هم تصویرش مات  و مبهم بود حرف زدیم؟ حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون فیلم جدیدی از پشت صحنه فیلم The Batman منتشر شده که با دیدنش می‌توان دیگر راحت در مورد این لباس جنجالی اظهارنظر کرد! چون همانطور که می‌دانید فیلمبرداری این فیلم جذاب دنیای دی سی از ماه گذشته شروع شده و هر کاری کنند نمی‌توانند جلوی لو رفتن بعضی تصاویر پشت صحنه را بگیرند!

هفته گذشته مت ریوز خودش یک ویدئوی آزمایشی از شوالیه تاریکی (بتمن) با هنرنمایی رابرت پتینسون منتشر کرد و طرفداران با دیدن این فیلم مدام در صدد پی بردن به طراحی لباس بتمن بودند. حالا همزمان با شروع فیلمبرداری در گورستان قدیمی نکروپلیس در شهر گلاسکو از کشور اسکاتلند تصاویری از پشت صحنه این فیلم منتشر شده که می‌تواند به ما نمای بهتری از این لباس بدهد.

فیلم و تصاویر پشت صحنه فیلم The Batman و لباس جدید شوالیه تاریکی

تصاویری که از پشت صحنه این فیلم دنیای DC منتشر شده‌اند بدل رابرت پتینسون را در حالی نشان می‌دهند که لباس بتمن تنش نیست. اما می‌شود درشان بت سایکل بتمن را در حالی دید که می‌خواهد یک موتورسوار را تعقیب کند. این موتورسوار به احتمال زیاد زن گربه ای باشد. البته با قاطعیت نمی‌شود این را گفت!

چیزی که از این تصاویر می‌توان متوجه شد این است که لباس بتمن یک سره مشکی و بی شنل است. این لباس حالتش با دیگر لباس های بتمن در فیلم های دیگرش واقعا فرق می‌کند. اصلا خودتان بیایید تصاویری که از آن حرف می‌زنیم را ببینید تا علاوه بر لباس بتمن با مکان تولید فیلم هم آشنا شوید:

ناگفته نماند که احتمال دارد در این لباس با CGI تغییراتی به وجود بیاید یا حتی ببینیم که وقتی مدتی از فیلمبرداری فیلم گذشت لباس دیگری برای بتمن در نظر بگیرند. فیلمی که از پشت صحنه فیلم آمده بتمن را نشان می‌دهد که حین تعقیب و گریز زمین می‌خورد. حالا معلوم نیست که زمین خوردن بتمن اشتباه بازیگر یا بدلکارش است یا جزو داستان است. بیایید اینجا این فیلم را تماشا کنید:

https://www.youtube.com/watch?v=wDVjLL6dt4o

بازیگران و عوامل تولید فیلمبرداری فیلم بتمن

در فیلم The Batman رابرت پتینسون در نقش شوالیه تاریکی، زوئی کراویتز در نقش سلینا کایل (کت‌وومن)، جفری رایت در نقش کمیسر جیمز گوردون، پل دینو در نقش ادوارد نیگما (ریدلر)، اندی سرکیس در نقش آلفرد پنی‌ورث، کالین فارل در نقش پنگوئن، پیتر سارسگارد در نقش گیل کولسن، جان تورتورو در نقش کارماین فالکون و جیمی لاوسون در نقش بلا ریال بازی می‌کنند.

کارگردان فیلم هم مت ریوز است. او که فیلمنامه این فیلم را هم نوشته چند وقت پیش اشاره‌ای به داستان این فیلم کرد و گفت که شاید بین داستان فیلم و کمیک Year One (از فرانک میلر و دیوید مازوچلی در سال ۱۹۸۷) ارتباطی وجود داشته باشد. با این حال اطلاعات دیگری از داستان فیلم بتمن موجود نیست.

شما درباره داستان فیلم The Batman چه فکر می‌کنید و نظرتان در مورد لباس بتمن چیست؟

منبع: www.comingsoon.net

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *