لغو ساخت سریال Tigra and Dazzler و سریال Howard The Duck

سه‌شنبه 8 بهمن , 1398

قبلا در اخبار سینما و تلویزیون صحبت از همکاری شبکه استریم هولو (Hulu) و بخش تلویزیونی مارول شده بود. طبق این اخبار قرار بود این همکاری منجر به ساخت ۴ سریال انیمیشنی جدید برای بزرگسالان شود. انیمیشن‌هایی که شامل سریال MODOK، سریال Howard the Duck، سریال Hit-Monkey و سریال Tigra and Dazzler می‌شدند و قرار بود حتی یک کراس اور به نام The Offenders برای‌شان ساخته شود.

حالا جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون حکایت از لغو شدن ۲ تا از این انیمیشن‌ها که در دست ساخت بودند دارد. به گزارش هالیوود ریپورتر سریال Tigra and Dazzler Show و سریال Howard the Duck دیگر به طور رسمی متوقف شده‌اند. ولی سریال Hit-Monkey و سریال MODOK همچنان به کارشان ادامه می‌دهند و مراحل ساخت و تولیدشان را طی می‌کنند تا وقتی آماده شدند از شبکه Hulu پخش بشوند.

حالا معلوم نیست آن کراس اوری که قرار بود برای این ۴ انیمیشن ساخته شود (یعنی سریال The Offenders) چه می‌شود! آیا همچنان برای ساختش برنامه‌ریزی می‌کنند یا خیر؟ پاسخ به این سوال بیشتر می‌تواند «خیر» باشد چون ۲ تا از سریال‌ها لغو شده‌اند و این یعنی نصف داستان باید تغییر کند.

سریال Tigra and Dazzler و سریال Howard The Duck

خبر کنسل شدن ساخت سریال Tigra and Dazzler و سریال Howard The Duck چندان خبر دور از ذهنی نبود چون همانطور که می‌دانید بخش تلویزیونی مارول دیگر تعطیل شده و خود مارول استودیو هم الان پروژه‌های زیادی در دست تولید دارد. مارول استودیو فعلا باید بر روی سریال های سرویس استریم دیزنی پلاس تمرکز کند. سریال‌ های جدیدی که کوین فایگی روی‌شان نظارت می‌کند.

پخش سریال Runaways (فراری ها) از شبکه هولو

شبکه هولو هم قبل از این خبر، تولید سریال Ghost Rider (گوست رایدر) را متوقف کرده بود. این شبکه پیش از این داشت سریال Runaways (فراری ها) را پخش می‌کرد و این سریال، اولین سریال مارولی اش بود. سریال Runaways دیگر در فصل سوم به پایان رسید.

حالا فعلا سرویس استروم Hulu باید چشم امیدش به سریال Helstrom (هل استروم) باشد که می‌گویند یک سریال ترسناک است. مهر امسال تازه فهرست بازیگران Helstrom منتشر شد. بعد هم شاهد انتشار فهرست صداپیشگان انیمیشن MODOK بودیم که می‌گویند یک انیمیشن کمدی است. به جز این آثار، باید بگوییم که مارول استودیو هم دارد روی سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر) کار می‌کند که آن هم اولین سریال مارولی دیزنی پلاس است و قرار است در آگوست امسال پخش شود (تاریخش ممکن است در مرداد یا شهریور ۱۳۹۹ بیفتد.). بعد از آن هم قرار است سریال WandaVision از این شبکه پخش شود و تاریخ انتشارش برای اواخر سال ۲۰۲۰ می‌افتد.

منبع: www.gamespot.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *