اوون ویلسون در جمع بازیگران سریال Loki

یکشنبه 13 بهمن , 1398

مارول استودیو (Marvel Studio) با یک بازیگر جدید برای سریال Loki توافق کرده است و او کسی نیست جز اوون ویلسون ( Owen Wilson ) ۵۱ ساله! کسی که یک کمدین قهار است و یک بار برای نوشتن فیلمنامه فیلم The Royal Tenenbaums (خانواده اشرافی تننبام) نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.

تجربیات کاری اوون ویلسون

البته این اولین باری نیست که اوون ویلسون با شرکت والت دیزنی همکاری می‌کند. او قبلا برای یکی از شخصیت های اصلی انیمیشن ماشین ها (Cars) صداپیشگی کرده بود. انیمیشن Cars هم یکی از کارهای موفق والت دیزنی است.

از دیگر تجربیات اوون ویلسون بازی می‌توان به بازی در فیلم The Royal Tenenbaums، فیلم Shanghai Noon (ظهر شانگهای)، فیلم Bottle Rocket، فیلم Shanghai Knights ( شوالیه های شانگهای)، فیلم Around the World in 80 Days (دور دنیا در ۸۰ روز)، فیلم Zoolander (زولندر)، فیلم Midnight in Paris (نیمه شب در پاریس)، فیلم Wedding Crashers (مهمان های ناخوانده عروسی)، فیلم Wonder (اعجوبه) و دو قسمت هم از فیلم Night at the Museum (شب در موزه) اشاره کرد که هر یک آثار خوب و جالبی شده‌اند.

سریال لاکی

نقش اوون ویلسون در سریال Loki

حالا معلوم نیست نقشی که برای اوون ویلسون در این سریال مهیج دنیای مارول در نظر گرفته‌اند چه باشد. به جز اوون ویلسون می‌دانیم که تام هیدلستون بازیگر نقش اصلی این سریال است (یعنی او را نقش لوکی خواهیم دید) و سوفیا دی مارتینو هم قرار است در ترکیب بازیگران باشد. نقشی که سوفیا دی مارتینو قرار است بازی کند هم هنوز اعلام نشده است. نویسنده فیلم هم مایکل والدرون است. او که قبلا در تیم تولید سریال Rick and Morty (ریک و مورتی) حضور موفقی داشته حالا قرار است در سریال Loki هم نویسنده باشد هم شورانر و تهیه‌کننده. هر ۶ قسمت این سریال را کیت هرون کارگردانی می‌کند و گفته شده که قرار است در این سریال همان لوکی ای را ببینیم که در جریان حوادث فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) در برج اونجرز با تسراکت فرار کرد.

فعالیت های اوون ویلسون در سال ۲۰۲۰

ناگفته نماند که اوون ویلسون هم یک فیلم دیگر روی کار دارد. او در فیلم The French Dispatch (اعزام فرانسوی) هم بازی کرده است و قرار است این فیلم در سال ۲۰۲۰ اکران شود. سریال لوکی هم اوایل سال ۲۰۲۰ از سرویس استریم دیزنی پلاس پخش خواهد شد. نظر شما درباره حضور اوون ویلسون در این سریال چیست؟ یعنی برای او چه شخصیتی در نظر گرفته‌اند؟

منبع: www.variety.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *