مسابقه Super Bowl و تبلیغ تلویزیونی فیلم Black Widow

دوشنبه 14 بهمن , 1398

با نزدیک شدن به برگزاری مسابقه Super Bowl و داغ شدن فضای تبلیغاتی مارول استودیو هم یک تبلیغ جدید برای فیلم Black Widow – بیوه سیاه با بازی اسکارلت جوهانسون منتشر کرده است و پوسترهای جدید فیلم را هم طراحی کرده است.

این روزها همچنان که بحث مسابقه Super Bowl داغ است مارول استودیو هم از این فضا استفاده کرده و یک تبلیغ تلویزیونی برای فیلم Black Widow (بیوه سیاه) ساخته است. این تبلیغ تصاویر جدیدی دارد و در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید.

آذرماه امسال اولین تیزر تریلر فیلم Black Widow منتشر شد و بعد از آن یک تریلر دیگر با تصاویر جدید آمد. حالا تازه ترین اخبار سینما و تلویزیون حکایت از یک تبلیغ جدید دارد. آن هم چه تبلیغی! تبلیغ تلویزیونی Super Bowl فیلم بلک ویدو! تمرکز این تریلر و تبلیغ ۳۰ ثانیه‌ای روی خود کاراکتر بیوه سیاه و خانواده‌اش است. خانواده‌ای که گفته می‌شود خانواده اصلی او هستند. بیوه سیاه اینطور که در تبلیغ می‌گوید آمده تا کارهای ناتمامش را به اتمام برساند. درست است که بیشتر تصاویر این تبلیغ تلویزیونی مثل دو تریلری است که قبلا منتشر شده، ولی همین چند تصویر جدید هم یک غنیمتی است! خصوصا که در ادامه از تسک مستر هم تصاویری جدید دیده می‌شود، طوری که انگار دارد از کاپیتان آمریکا تقلید می‌کند. اینجا می‌توانید این تبلیغ را ببینید:

به جز این تبلیغ مارول استودیو با پوسترهای شخصیت های فیلمش ترکانده است! پوسترهایی که تمرکزشان روی اعضای خانواده بلک ویدو یا ناتاشا است

بازیگرانی که در فیلم مهیج بلک ویدو به ایفای نقش پرداخته‌اند اسکارلت جوهانسون، دیوید هاربر، ریچل وایس، فلورنس پیو، او.تی. فاگبنلی، ویلیام هرت و ری وینستون هستند. بازیگر نقش تسک مستر هم همچنان مجهول است. اتفاقات فیلم بیوه سیاه قرار است در دوره زمانی پس از فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) و قبل از فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) رخ بدهد. کارگردان این فیلم مارول کیت شورتلند است. کیت شورتلند کسی است که قبلا فیلم Somersault (پشتک) را کارگردانی کرده است. اکران فیلم Black Widow در تاریخ ۱ می ۲۰۲۰ یا ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ خواهد بود.

نظر شما درباره این تبلیغ و پوسترها چیست؟ آیا می‌توانید حدس بزنید بازیگر نقش تسک مستر بالاخره چه کسی خواهد بود؟

منبع: www.deadline.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *