انتشار اولین تیزر سریال The Falcon and The Winter Soldier ، Wandavision و Loki

سه‌شنبه 15 بهمن , 1398

مارول استودیو این روزها در ساخت تیزر و تبلیغ بسیار فعال شده است. او که قبلا برای بلک ویدو یک تبلیغ تلویزیونی سوپربال منتشر کرده حالا با پخش یک تیزر اولین تصاویر رسمی سریال The Falcon and The Winter Soldier را به هوادارانش نشان داده است. سریالی که می‌دانیم  قرار است از سرویس استریم دیزنی پلاس پخش شود.

البته این تنها سریال مارول نیست که قرار است از دیزنی پلاس پخش شود! همچنین در این تبلیغ تلویزیونی فقط صحبت از سریال فالکون و نگهبان زمستان نبوده است. تریلری که مارول استودیو در حاشیه مسابقه سوپربال پخش کرد حاوی تصاویری از سریال WandaVision (واندا ویژن) و سریال Loki (لوکی) هم بوده است. نکته جالب توجه از این تبلیغ این است که هر یک از این سریال های دنیای مارول در یک دنیای متفاوت هستند و چندان ربطی به هم ندارند. بیایید خودتان این تریلر جالب را تماشا کنید:

The Falcon

بازیگران سریال فالکون و وینتر سولجر

در سریال فالکون و وینتر سولجر شاهد نقش‌آفرینی سباستین استن در نقش باکی بارنز (ملقب به وینتر سولجر)، آنتونی مکی در نقش سم ویلسون (ملقب به فالکون)، دنیل برول در نقش هلموت زیمو، امیلی ونکمپ در نقش شارون کارتر، وایت راسل در نقش جان واکر، میکی ایشیکاوا، دزموند چیام و نوا میلز هستیم.

سریال هایی که قرار است سال ۲۰۲۰ از شبکه دیزنی پلاس پخش شوند

در سریال واندا ویژن هم الیزابت اولسن در نقش واندا ماکسیموف (که با نام اسکارلت ویچ شناخته می‌شود) پل بتانی در نقش ویژن، کت دنینگز در نقش دارسی، رندال پارک در نقش جیمی وو و کاترین هان ظاهر خواهند شد. این دو سریال (یعنی سریال فالکون و وینتر سولجر با سریال وانداویژن) قرار است طی سال ۲۰۲۰ از شبکه دیزنی پلاس پخش شوند.

سریال لوکی هم ستارگانی چون تام هیدلستون در نقش لوکی اوون ویلسون و سوفیا دی مارتینو را دارد. این سریال اوایل سال ۲۰۲۱ از شبکه دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

نظر شما درباره تبلیغ تلویزیونی مارول استودیو برای این سه سریال چیست؟ آیا چیز جدیدی از داستان‌ یا شخصیت‌های‌شان دستگیرتان شد؟ اگر سرنخی گرفتید آن را از طریق بخش نظرات سایت نرداستیشن با ما در میان بگذارید.

منبع: www.polygon.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *