فیلم آزمایش یک مدل دایناسور برای فیلم Jurassic World 3

چهارشنبه 16 بهمن , 1398

اگر در جریان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون باشید می‌‌دانید که ساخت فیلم Jurassic World 3 تایید شده است. در واقع اول آذرماه امسال یک فیلم از مراحل ساخت فیلم Jurassic World 3 منتشر شد که درش برای بار اول چشم‌مان به جمال دایناسورها روشن شد! در این فیلم می‌شد دید که چه دایناسورهایی قرار است در فیلم حضور داشته باشند.

فیلمی که توسط کالین ترورو به اشتراک گذاشته شده

حالا اخیرا یک فیلم دیگر توسط کالین ترورو منتشر شده که درش عوامل فیلم دارند یک مدل دایناسور جدید را آزمایش می‌کنند. اگر نمی‌دانید باید بگوییم کالین ترورو کارگردان فیلم سینمایی Jurassic World 3 است. بنابراین می‌شود حسابی روی این فیلم و اطلاعاتی که می‌دهد حساب کرد. در این فیلم مدلی که مورد آزمایش قرار می‌گیرد که بچه دایناسور از گونه ترسراتوپس (Triceratops) است. این بچه دایناسور در یک مکان قفس مانند قرار دارد و گویا برای بار اول است که حرکت می‌کند. شاید بچه ترسراتوپس هنوز کاملا آماده نباشد ولی در همین وضعیت هم باید به سازندگانش آفرین گفت! چون این مدل درش جزییات خیلی خوب رعایت شده‌اند و مشخص است که کار کیفیت بالایی دارد. بیایید خودتان این فیلمی که کالین ترورو به اشتراک گذاشته را ببینید:

فیلم Jurassic World 3

اینطور که پیداست این مدل‌ها که شبیه دایناسورهای واقعی ساخته شده‌اند قرار است نقش مهمی در ایجاد صحنه‌های سومین قسمت از فیلم پارک ژوراسیک یا Jurassic World 3 داشته باشند. اینطوری دیگر نیاز به ایجاد جلوه‌های ویژه یا صحنه‌های ساختگی کمتر می‌شود. پس می‌توان گفت که در Jurassic World 3 احتمالا با جلوه‌های بصری خیلی خوب و نزدیک به واقعیت سر و کار خواهیم داشت.

به‌نظر می‌رسد که مدل‌های واقعی از دایناسورها قرار است حضور پر رنگی را در ساخت فیلم Jurassic World 3 داشته باشند که این موضوع به معنای کاهش استفاده از جلوه‌های ویژه و استفاده از مدل‌های واقعی است که این موضوع می‌تواند به بالا بردن کیفیت ساخت فیلم و جلوه‌های بصری فیلم بسیار کمک کند.

کالین ترورو کارگردان چه فیلم هایی است؟

جالب است بدانید که کالین ترورو فقط کارگردان سومین قسمت Jurassic World یا دنیای ژوراسیک نیست. او فیلمنامه این فیلم را هم به همراه امیلی کارمایکل تنظیم کرده است. امیلی کارمایکل کسی است که قبلا فیلمنامه فیلم Pacific Rim: Uprising (پاسیفیک ریم: طغیان) بوده است. بازیگرانی که در این فیلم مهیج به ایفای نقش پرداخته‌اند کریس پرت در نقش اوون گریدی، برایس دالاس هاوارد در نقش کلیر دارنینگ، سم نیل در نقش دکتر آلن گرانت، لورا درن در نقش الی ساتلر، جف گلدبلوم در نقش یان مالکوم، دنیلا پیندا در نقش زیا رودریگوئز، جاستیس اسمیت در نقش فرانکلین وب، دیواندا وایز و مامودو اتی هستند. البته هنوز معلوم نیست بازیگر جدیدی به این ترکیب اضافه می‌شود یا خیر.

فیلم Jurassic World 3 قرار است ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ (۱۱ ژوئن ۲۰۲۱) اکران شود. فیلم‌برداری این فیلم هم از ماه فوریه ۲۰۲۰ شروع می‌شود (که در همین بهمن‌ماه یا اسفندماه می‌افتد.). نظر شما درباره مدل‌ دایناسورهایی که در فیلم می‌بینید چیست؟

منبع: collider.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *