نتفلیکس سریال The Dark Crystal را پس از یک فصل لغو کرد

سه‌شنبه 1 مهر , 1399

شبکه نتفلیکس تصمیم گرفت تا سریال The Dark Crystal را که برنده جایزه امی نیز بوده است را پس از یک فصل لغو کند.

لغو سریال the dark crystal

با وجود اینکه فصل اول سریال The Dark Crystal ( کریستال تاریک) با نظر مثبت منتقدان و کاربران رو به رو شد ، اما به تازگی نتفلیکس اعلام کرده است که قصد ساخت ادامه‌‌ی این سریال را ندارد و فصل اول برای این سریال، فصل پایانی بوده است. شبکه نتفلیکس و لیزا هنسن با انتشار دو بیانیه جداگانه لغو ساخت این سریال را تایید کردند.

سریال the dark crystal ماجرای سه گلفلینگ را دنبال می‌کند تا در پی کشف راز قدرت اسککسیس‌ها هستند و در طول ماجراجویی آتش شورش را شعله ور می‌کنند تا تمام دنیا را از تاریکی نجات دهند.

لیزا هنسن نیز در مورد لغو این سریال گفته است:

می‌توانیم تایید کنیم که فصل دیگری از سریال The Dark Crystal در کار نخواهد بود. ما می‌دانیم که هوادارن مشتاق به فهمیدن نحوه‌ی پایان این فصل از حماسه بلور تاریک هستند و در آینده به دنبال راه حل‌های موجود خواهیم رفت. از نتفلیکس بابت اعتمادی که به ما داشت قدردانی می‌کنیم. همچنین به دلیل استقبال هوادارن و انرژی همکاران به خود می‌بالیم.

نتفلیکس نیز در این باره بیانیه‌ای منتشر کرده است.

ما از هنرمندان برجسته شرکت جیم هنسن جهت تولید سریال The Dark Crystal تشکر می‌کنیم. ما از بازیگران و نویسندگان و همچنین بازیگران این مجموعه کمال تشکر و قدردانی را داریم. ما از همکاری با عوامل این سریال که موفق به جایزه امی نیز شده است، بسیار خوشحال هستیم.

همان‌طور که گفته شد سریال The Dark Crystal در مراسم امی سال ۲۰۲۰ موفق شد در شاخته بهترین برنامه کودک برنده جایزه شود. اما با این حال نتفلیکس تصمیم آخر را میگیرد و ظاهرا تصمیم گرفته است تا ادامه‌ی ساخت این سریال را لغو کند.

بیشتر بخوانید:

انیمیشن Rick and Morty برای دومین بار برنده جایزه امی شد

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *