لوکاس فیلم و احتمال واگذاری لیسانس بازی جنگ ستارگان

احتمال دارد استدیو لوکاس فیلم لیسانس ساخت بازیهای ویدئویی جنگ ستارگان را واگذار کند.

در سال ۲۰۱۳ کمپانی عظیم الکترونیک آرتز انحصار تمام بازیهای فرانچایز جنگ ستارگان را برای خود کرد. از همان ابتدا برخی طرفداران جنگ ستارگان روی خوشی به این موضوع نشان ندادند.

کمپانی الکترونیک آرتز علی رغم تولید بازیهای فراوان و بینظیر ، همیشه نزد گیمر ها منفور بوده است. دلیل اصلی آن اجرای برخی سیاست های عجیب! و مختص خود کمپانی است. نابودی برخی آی پی های بزرگ و حتی استدیو های سازنده مزید بر علت این تنفر در بین جامعه گیمر ها بوده است.

ریبوت سری بتل فرانت از فرانچایز جنگ ستارگان جزو اولین اقدامات الکترونیک آرتز بود. نداشتن بخش داستانی بزرگترین دلخوری هواداران از این بازی بود. مشکلی که در قسمت دوم آن که پاییز امسال عرضه شد، رطرف گردید. البته اگر ۵ ساعت بخش داستانی را قابل قبول بدانید. تمرکز بیش از حد الکترونیک آرتز بر روی محتوای آنلاین بیشترین صدمه را به این بازی وارد کرده است. جنجال خرید های درون برنامه ای قسمت دوم بتل فرانت تا مدت ها سوژه رسانه گردید. تا جایی که الکترونیک آرتز مجبور به حذف این قسمت برای مدت نامعلوم شد. اما بارها اعلام کرده است که این آپشن به بتل فرانت ۲ برمیگردد.

جدل خرید های درون برنامه ای بتل فرانت ۲ تا جایی پیش رفت که دیزنی مجبور به دخالت شد. به نحوی که از الکترونیک آرتز خواست تا به طور کلی درباره این آپشن تجدید نظر کند. و دلیل آن را بازخورد منفی بر روی آخرین فیلم جنگ ستارگان یعنی آخرین جدای میدانست.

تمام این موارد منجر به آن شده تا شایعات زیادی پیرامون لیسانس این فرانچایز شکل بگیرد. طبق آخرین این شایعات لوکاس فیلم قصد دارد لیسانس بخش گیم جنگ ستارگان را از الکترونیک آرتز پس بگیرد. گزینه های احتمالی کمپانی های یوبیسافت و اکتیویژن هستند. هرچند این هنوز در حد حدس و گمان است. ضمن آنکه الکترونیک آرتز نیز به همین راحتی حاضر به از دست دادن یکی از بزرگترین فرانچایزهایش نخواهد بود.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *