مارول استودیو و کوین فایگی در نمایشگاه کامیک کان برزیل حضور خواهند داشت.

یکشنبه 10 آذر , 1398

از جمله نمایشگاه‌های جالبی که پیش رو داریم کامیک کان برزیل است که آن را با نام CCXP می‌شناسند و خبرهای مربوط به آن را Omelette پوشش می‌دهد. به تازگی Omelette اعلام کرده که رییس مارول استودیو کوین فایگی می‌خواهد در این نمایشگاه در مورد پروژه‌های آینده مارول استودیو صحبت کند و مارول استودیو یک پنل اختصاصی در این نمایشگاه خواهد داشت. پنل مارول استودیو در نمایشگاه کامیک کان برزیل قرار است شنبه ۱۶ آذر (یعنی هفته آینده) مصادف با ۷ دسامبر برگزار شود و در موردش بیش از این چیزهایی که گفتیم چیز دیگری گفته نشده است.

ولی خب همه انتظار دارند که مارول استودیو در CCXP 2019 اطلاعاتی از فیلم Black Widow (بیوه سیاه)، فیلم The Eternals (اترنالز)، سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر) در اختیار طرفدارانش بگذارد. اگر از پروژه‌های دیگری مثل فیلم  Doctor Strange in the Multiverse of Madness (دکتر استرنج در قلمروهای بی پایان دیوانگی)، فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings (شانگ-چی و افسانه ۱۰ حلقه) و فیلم Thor: Love and Thunder ( ثور: لاو و تاندر) بگوید که دیگر چه بهتر! اگرچه ممکن است همه این‌ها نمایش خصوصی داشته باشند و به سختی بشود پی به اطلاعاتی که مارول استودیو پشت درهای بسته منتشر می‌کند برد.

مارول استودیو و کوین فایگی

یک خبر دیگر که باید بدانید این است که اولین تریلر فیلم Black Widow قرار است درست قبل از این نمایشگاه برگزارشود. اگر این خبر شایعه نباشد یا بنا به دلایلی پخش تریلر عقب نیفتد می‌توانیم امیدوار باشیم که طی همین هفته چیزهای بیشتری از این فیلم دستگیرمان می‌شود.

تاریخ اکران Black Widow در ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۱ می ۲۰۲۰) و فیلم The Eternals در تاریخ ۱۶ آبان ۱۳۹۹ (۶ نوامبر ۲۰۲۰) خواهد بود و دانستن هر چیزی درباره این دو فیلم فعلا برای خودش غنیمتی است.

نظر شما در این باره چیست؟ می‌توانید حدس بزنید کوین فایگی در مورد کدام پروژه‌های صحبت خواهد کرد؟ اصلا شما دوست دارید در مورد کدام یک از این پروژه‌ها اطلاعات بیشتری کسب کنید؟

منبع: comicbook.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *