اگر مارول, ایکس من را از روز اول در اختیار داشت شاید محافظان کهکشان هیچ وقت ساخته نمیشد

اگر “مارول”,” ایکس من” را از روز اول در اختیار داشت شاید “محافظان کهکشان” هیچ وقت ساخته نمیشد.

“جیمز گان” کارگردان سری فیلمهای محافظان کهکشان گفت که شاید هیچ وقتی این فیلم ها ساخته نمیشدند اگر مارول در شروع دنیای سینمایی خود حق انتشار ایکس من و “چهار شگفت انگیز” را داشت.حال که دنیای سینمایی مارول ۱۰ امین سال تولد خود را جشن میگیرد طرفداران این مجموعه به این فکر میکنند که اگر مارول از ابتدا حق انتشار شخصیت های خود را داشت شرایط چگونه پیش میرفت.

مارول ریسک زیادی را پذیرفت تا شخصیت های محافظان کهکشان را به دنیای سینمایی خود بیاورد. یک راکون بامزه و در عین حال بد دهن به نام “راکت”.و یا یک درخت دراز و عجیب ولی دوست داشتنی به نام “گروت”!

اما جیمز گان به کمک مارول تصمیم خود را گرفته بودند.کارگردانی خوب,موسیقی فیلمی که خوب انتخاب شده بود,بازی درخشان بازیگران فیلم,همه و همه دست به دست هم داد تا این فیلم به شدت خوب از آب دربیاید.

گان در توییتر خود زمانی را برای پاسخ به هواداران در نظر گرفت.من جمله سوالی که از او پرسیده شد که اگر ایکس من و چهار شگفت انگیز در اختیار مارول بود چه بر سر محافظین کهکشان میامد؟

او به طور قطع پاسخ نگفت. ولی اعلام کرد که شاید با بودن دو مورد ذکر شده شاید مارول ریسک نمیکرد تا فیلمی با شخصیت هایی کمتر شناخته شده مثل محافظان کهکشان را به دنیای سینمایی خود اضافه کند.

حالا امروز مارول صاحب اصلی بسیاری از شخصیت های اصلی دنیای خود است که پیش از این در اختیار “فاکس” بود.

اما بعید است که اضافه شدن این شخصیت ها به محافظان کهکشان صدمه ای وارد کند. شخصیت های این مجموعه از شخصیت های به شدت مورد علاقه طرفداران هستند و فروش بالای قسمت دوم این سری این موضوع را تایید میکند.

شاید حتی بتوان گفت خیلی ها محافظان کهکشان را حالا بعد از تماشای فیلمهای جیمز گان میشناسند!

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *