دوست جدید ریک در کامیک بوک واکینگ دد

کامیک بوک تصویری واکینگ دد به زودی شخصیت جدیدی که دست راست “ریک گرایمز” قهرمان اصلی داستان است را معرفی خواهد کرد.
پس از ۱۵ سال از گذشت تولید این کامیک بوک تصویری قصه به قسمت ۱۷۵ خود رسیده است. در اخرین قسمت ها متوجه شدیم که “میشون” پی میبرد که دخترش “الودی” در بین ۵۰ هزار نجات یافته در “کامانولت” است. اما جدا از خط اصلی داستان به نظر میرسد برای ادامه مسیر در داستان ریک نیاز به یک دوست جدید نیاز داشته باشد!

یکی از خوانندگان کمیک از “شان مک کیویز” پرسیده بود که آیا شخصیتی جدید همراه ریک خواهد شد؟؟

“سوال جالبی کرده, دوست جدید ریک شاید همین الان هم در کمیک ها معرفی شده باشه!‌”
شاید خیلی ها حدس زده باشند که شخصیت مورد نظر ما کارگر کاماندولت “لنس هورنسبی” است. اما شخص مورد نظر ما به نظر خیلی نزدیک تر به ریک میرسد. سری اپین آف “ایلین” نوشته رابرت کرکمن از سری های تایید شده است که به زودی منتشر خواهد شد و نکته جالب اینجاست!…
داستان شامل برادر ریک,”جفری گرایمز” خواهد بود!!!

اما این چه تاثیری بر داستان سریال واکینگ دد خواهد داشت؟.
همه چیز در حد حدس و گمان است.شاید حالا که “چندلر ریگز” دیگر نقش “کارل” پسر ریک را نخواهد داشت,ریک نیاز به یک نفر که به او نزدیک باشد دارد.شاید در آینده که ریک از قصه جدا شد برادرش محافظ “جودیث” کوچک شود!

در کامیک بوک ها ریک عشق چند ساله خود “اندریا” را به تازگی از دست داده اما در سریال مرگ “گلن” و “ابراهام” بود که ضربه بزرگی به او زد. هر چند که در سریال همواره “دریل دیکسون” در کنار ریک بوده است. به نظر میرسد شخصیت ریک در کامیک ها کمی تنها تر به نظر برسد.

داستان الین در بارسلونا اتفاق خواهد افتاد.پس اگر قرار باشد جفری در کنار ریک قرار گیرد,نیاز به مسافرتی طولانی خواهد داشت!!!
همه چیز هنوز در حد حدس و گمان است اما چیزی که مشخص است این است که شانس دیده شدن این دو برادر در کنار هم وجود خواهد داشت.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *