بالاخره شخصیت های ژوراسیک پارک هم دارای فیگورهای فانکو پاپ خواهند شد

بالاخره شرکت تولید کننده فانکو پاپ وعده داد که از روی شخصیت های ژوراسیک پارک شروع به ساخت شخصیت های آن خواهد کرد. این سری پر طرفدار که امسال هم با پنجمین قسمت به نام “ژوراسیک پارک‌:‌قلمرو از بین رفته” ادامه خواهد یافت پس از سالها دارای عروسک های فانکو پاپ خواهد شد. کمپانی سازنده فانکو پاپ که در سال ۱۹۹۸ شکل گرفت بیشتر محبوبیت خود را مدیون ساختن “مسکات های رستوران های بیگ بوی” است .

در سال ۲۰۰۵ این کمپانی فروخته شد و رییس جدید این مجموعه, “برایان ماریونی” تصمیم گرفت ساخت شخصیت های معروف از مجموعه های مختلف را در دستور کار قرار دهد. از آن نظر فانکو میلیونها میلیون از مجموعه پاپ خود را به فروش رسانده است و میلیونها دلار نیز به جیب زد. از جمله شخصیت های مختلفی از دنیای “مارول”,” دی سی”,” دیزنی” و غیره …
حتی شخصیت هایی عجیب تر مانند” تام سروو و کرو” از مجموعه “راز تیاتر علمی ۳۰۰۰” .

برای اولین بار این سایت ” نیو تویز نیوز” بود که خبر ساخت فانکو پاپ های ژوراسیک پارک را رسانه ای کرد . در حال حاضر تصویری از این فیگور ها موجود نیست , اما انتظار میرود که در ۱۵ مارچ ۲۰۱۸ در فروشگاه ها , در دسترس عموم باشند.

این سری از فانکو پاپ ها بر اساس شخصیت های ژوراسیک پارک ساخته خواهند شد و هم شامل شخصیت های انسانی فیلم و هم دایناسورها میشوند. حتی گفته میشود جیپ معروف “دکتر الی ستلر” نیز در این سری تولید خواهد شد. هنوز از اینکه آیا از شخصیت های فیلم جدید فیگوری تولید خواهد شد یا نه اطلاعاتی در دسترس نیست.

اما برای طرفداران “کریس پرت” جای نگرانی نیست چون فانکو پاپ قطعا در کنار تولید شخصیت های کلاسیک نیم نگاهی به آینده نیز خواهد داشت. شاید در آینده ای نه چندان نور “اوون” را در کنار “رپتور” هایش در سرسی فانکو پاپ دیدیم!

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *