ولورین باز میگردد؟

“سبایتین استن” گفت که با “هیو جکمن” صحبت کرده تا شاید او را راضی کند که یک بار دیگر نقش ولورین را در دنیای سینمایی مارول ایفا کند.

فیلمی که در صورت ساخت آن, شاهد هم “ایکس من” و هم “انتقامجویان” خواهیم بود.این بازیگر ۳۹ ساله نقش “باکی بارنز” دوس قدیمی “کاپیتان آمریکا” یا همان “استیو راجرز” را در دنیای سینمایی مارول بازی کرده.

شخصیتی که توسط “هایدرا” تبدیل به صلاحی مرگبار شده بود.اما حالا با کمک “تی چالا” با بازی “چادویک بوسمن” در کشور “واکاندا”,برای کمک به دوستان انتقام جوی خود و در کنار آنها در فیلم جنگ بینهایت با “تانوس” خواهد جنگید.

با توجه به قرارداد “دیزنی” و “فاکس” حق انتشار شخصیت “جهش یافته ها” و “چهار شگفت انگیز” دیگر در انحصار فاکس نیست. اما برای پیش آمد مد نظر ما یک مانع بزرگ وجود دارد.

آن هم این است که هیو جکمن که قبلا کاندیدای جایزه اسکار هم شده سال گذشته با بازی در فیلم “لوگان” از این نقش و شخصیت برای همیشه خداحافظی کرده است.

استن که در پنل “کامیک کان” در کنار “کریس اوانس” و “آنتونی مک کی” حضور داشت گفت :

“چند وقت پیش بود که کنارش نشستم و نمیدونستم که باید چی ازش بپرسم و اصلا چه حرفی داشتم که بهش بزنم.

ولی به هرحال همیشه دوست داشتم اینو بدونم که لوگان آخرین فیلم او در شخصیت ولورین است؟ ازش پرسیدم.بهم گفت که داره به این موضوع فکر میکند و مدت هاست این قضیه توی سرشه.شاید.باید منتظر باشیم”

حضور “ولورین هیو جکمن” در کنار “تونی استارک”,” بروس بنر”,” استیو راجرز” “تور” و “وینتر سولجر” میتواند از هیجان انگیز ترین اتفاق های دنیای سینمایی مارول باشد.

اما ولورین در فیلم لوگان “جیمز منگلد” از بین رفت و برگردان شخصیت او قطعا به این فیلم ضربه بزرگی را خواهد زد.البته که همیشه برای برگرداندن شخصیت ها در دنیای ایکس من سفر در زمان بهترین راه است!

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *