لیام نیسون حاضر است که مجددا نقش کویی گان جین را بازی کند

حال که صحبت ها در مورد فیلم اختصاصی “اوبی وان کنوبی” شنیده میشود,لیام نیسون اعلام کرد که علاقه مند است مجددا نقش کویی کان را در فیلم مورد نظر ایفا کند.بعد از خرید “لوکاس فیلم” توسط “دیزنی” همه منتظر هستند تا اسپین آف های “جنگ ستارگان” را در سالهای پیش رو ببیند.”روگ وان” اولین فیلم این سری اسپین آف ها بود که مرتبط با خط اصلی داستان بود و شخصیت های جدیدی را معرفی کرد. اما به نظر میرسد که لوکاس فیلم علی رقم موفقیت این فیلم از نتیجه فیلم های اسپین اف نگران است.

گفته میشود فیلم “بوبا فت” و “یودا” در حال ساخت هستند و این فیلم روی “جابا” زوم کرده است. همین طور امسال شاهد فیلم اختصاصی “هان سولو” هستیم.البته که معلوم نیست چقدر باید برای دیدن فیلمهای اسپین آف منتظر باشیم ولی شایعات می گوید که فیلم اوبی وان در حال پیشرفت است و “ایوان مک گرگور” در حال مذاکره برای بازی در نقش اول فیلم است. داستان فیلم بین دو فیلم “انتقام سیت” و “امید تازه” است. حال صحبت هایی هم از بازگشت مربی اوبی وان مطرح است.
“یاهو موویز بریتانیا” نوشت که لیام نیسون گفته که علاقه دارد در فیلم اوبی وان که هنوز تایید نشده باشد. او همچنین گفت که اطلاعتی از ساخته شدن یا نشدن فیلم در دست ندارد‌:‌

“اولین بار است که چنین موضوعی را میشنوم,هیچ کس با من تماسی نگرفته,ولی این را میدانم که در جنگ ستارگان همه چیز ممکن است.در فیلم اول شخصیت من کشته شد.هم شما میدانید و هم من میدانم که جدای ها برمیگردند ولی تاکیید میکنم که تماسی برقرار نشده.خواهیم دید چه چیزی پیش خواهد آمد.”

همه میدانیم که جادوی جنگ ستارگان همه چیز را ممکن میکند و کویی گان هم از این قایده مستثنی نیست.
متاسفانه او در فیلم اپیزود اول کشته شد اما باز هم همه میدانیم که در دنیای جنگ ستارگان مرگ پایان همه چیز نیست. درست مثل یودا آناکین و اوبی وان کویی گان هم میتواند در فیلم ها دیده شود.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *