مدت زمان فیلم Morbius بیش از ونوم 2 است

مدت زمان فیلم Morbius بیش از ونوم ۲ است

فیلم موربیوس (Morbius) در حال حاضر مورد انتظارترین اثر سونی محسوب می‌شود که با همکاری مارول ساخته شده و دقیقا یک ماه دیگر باید در سینماها اکران شود. اکنون کمپانی CineMark مدت زمان فیلم Morbius را مشخص کرده که طولانی‌تر از Venom: Let There Be Carnage ولی کوتاه‌تر از Spider-Man: No Way Home خواهد بود. از این رو Morbius قرار است یک ساعت و چهل و هشت دقیق باشد که یعنی بیست دقیقه از ونوم ۲ طولانی‌تر است. با این وجود برای یک فیلم ابرقهرمانی، Morbius چندان طولانی نیست بین آن با Spider-Man: No Way Home یک اختلاف نیم ساعته وجود دارد.

روی توماس (Roy Thomas) و جیل کین (Gil Kane) این شخصیت را برای شماره ۱۰۱ کمیک‌های The Amazing Spider-Man خلق کردند. این شخصیت در کمیک‌ها علاوه بر مرد عنکبوتی با شخصیت Blade هم ارتباط نزدیکی دارد. بنابر گزارش سایت کلایدر، فیلم Morbius قرار است به دنیای سینمایی مارول و ونوم ارتباط داشته باشد، اما هنوز چگونگی آن مشخص نیست. تنها این را می‌دانیم که Morbius در دنیای دو فیلم ونوم با بازی تام هاردی جریان دارد.

 

مدت زمان فیلم Morbius بیش از ونوم 2 است

 

دکتر مایکل موربیوس با بازی جرد لتو (Jared Leto) بیوشیمیستی است که از بیماری خونی نادر و مرگباری زجر می‌برد. او که به سختی دنبال یک درمان است، با استفاده از دی‌اِن‌اِی یک خفاش خون‌آشام روی خودش آزمایش خطرناکی را اجرا می‌کند که اشتباهاً باعث تبدیل شدنش به یک خون آشام می‌شود. به صورت کلی قرار است با فیلمی تاریک‌تر نسبت به دنیای سینمایی مارول طرف باشیم. از آنجایی که موربیوس بین سینمادوستان چندان شناخته شده نیست، سونی باید تلاش کند که در این فیلم روی خود این شخصیت تمرکز کند و کمتر درگیر جهان‌های موازی شود.

 فیلم سینمایی Morbius برای اکران در تاریخ ۲۸ ژانویه ۲۰۲۲ (۸ بهمن ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *