اکران فیلم Morbius باری دیگر عقب افتاد

اکران فیلم Morbius باری دیگر عقب افتاد

سونی پیکچرز شب گذشته اعلام کرد که اکران فیلم موربیوس (Morbius) بار دیگر و برای هفتمین بار تغییر پیدا کرده و به تعویق افتاده است. فیلم Morbius با بازی جرد لتو، بازیگر فیلم‌هایی همچون Blade Runner 2049 و Dallas Buyers Club که در ابتدا انتظار می‌رفت در تاریخ ۲۸ ژانویه در سینماها اکران شود، اکنون با سه ماه تاخیر، برای اکران در روز ‍۱ آپریل ۲۰۲۲ (۱۲ فروردین ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است (نه شوخی اول آپریل/سیزده فروردین نیست).

اکران فیلم Morbius در سینماها تاکنون پروسه‌ای طول و دراز را طی کرده است. در ابتدا قرار بود این فیلم در جولای ۲۰۲۰ (تیر ۱۳۹۹) اکران شود و سپس به مارس ۲۰۲۱ (اسفند ۱۳۹۹)، هشتم اکتبر ۲۰۲۱ (۱۷ مهر)، ۲۱ ژانویه ۲۰۲۲ (اول بهمن)، سپس ۲۸ ژانویه ۲۰۲۲ (۸ بهمن) و در آخر اول آپریل ۲۰۲۲ جابجا شد.

 

اکران فیلم Morbius باری دیگر عقب افتاد

 

سایت ورایتی که این خبر را گزارش کرد، اعلام کرد که ممکن است سونی پیکچرز به این علت اکران فیلم را به تاخیر انداخته تا به عملکرد بهتر در فروش گیشه کمک کند. گمان می‌رود که موارد مبتلا به نسخه جهش یافته و جدید ویروس کرونا، Omicron تا آن زمان کاهش پیدا کند و مردم شور و اشتیاق بیشتری داشته باشند تا به سینما بروند.

فیلم Spider-Man: No Way Home در ماه دسامبر گذشته اکران شد و به سرعت تبدیل به موفق‌ترین فیلم سونی در تاریخ و همچنین یکی از بزرگ‌ترین و پرطرفدارترین فیلم‌های تاریخ شد. فیلم Morbius توسط دانیل اسپینوزا (کارگردان فیلم Safe House) کارگردانی شده که فیلمنامه آن را مت سازما و بورک شارپلس نوشته بودند. در این فیلم علاوه بر جرد لتو که نقش اصلی را بازی می‌کند، مت اسمیت (از سریال دکتر هو) در نقش لاکسیاس کراون، آدریا آرخونا (از سریال Good Omens) در نقش مارتینه، نامزد موربیوس و جرد هریس (سریال چرنوبیل) در نقش مرشد موربیوس، بازی می‌کنند.

چندی پیش اعلام شد که مدت زمان فیلم موربیوس یک ساعت و چهل و هشت دقیقه است که بیست دقیقه از ونوم ۲ طولانی‌تر است.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *