اشتباه سازندگان ویژه برنامه هری پاتر

اشتباه سازندگان ویژه برنامه هری پاتر

طرفداران متوجه اشتباهی در ویژه برنامه هری پاتر شده بودند، جایی که تصویری از «اما رابرتز» به جای «اما واتسون» نمایش داده شد. اکنون سازندگان این ویژه برنامه که مناسبت بیستمین سالگرد فیلم اصلی ساخته شده به اشتباه خود اعتراف کردند.

تهیه‌کنندگان ویژه برنامه Harry Potter 20th Anniversary: Return to Hogwarts با انتشار بیانیه‌ای نوشتند:

چه توجه به موقعی طرفداران هری پاتر! شما اشتباه ویرایشی ما از یک عکس را به اطلاع ما رساندید.

اشتباه سازندگان ویژه برنامه هری پاتر

 

ویژه برنامه هری پاتر در اولین روز ژانویه پخش شد و بازیگران آن یک بار دیگر دور یکدیگر جمع شدند. در این برنامه سکانسی وجود داشت که اما واتسون بازیگر نقش «هرماینی گرنجر» درباره دوران کودکی خود صحبت می‌کند و از پدرش می‌گوید که کتاب این مجموعه را برای او می‌خوانده. سپس عکس دختر جوانی نشان داده می‌شود که لباس میکی موس را پوشیده است! همانطور که طرفداران متوجه شدند، این عکس اما رابرتز بود که در سال ۲۰۱۲ در اینستاگرام منتشر شده بود.

اما واتسون در این ویژه برنامه همچنین توضیح داد که در ابتدا قصد داشته تا از بازی در فیلم‌های هری پاتر کناره‌گیری کند. علاوه بر واتسون، دو بازیگر اصلی دیگر این سری یعنی «دنیل ردکلیف» و «روپرت گرینت» نیز در این ویژه برنامه حضور داشتند. از دیگر بازیگرانی که در آن حضور داشتند نیز می‌توان به هلنا بونهام کارتر، ریف فاینز، جیسون آیزکس، گری اولدمن، تام فلتون، ایان هارت و مایک نیوول اشاره کرد. کریس کلمبوس کارگردان فیلم اصلی هری پاتر و همچنین آلفونسو کوارون کارگردان فیلم سوم نیز در آن حضور داشتند.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *