ماجراهای مرد عنکبوتی در Marvel avengers مستقل از دیگر قهرمانان روایت می‌شود

چهارشنبه 22 مرداد , 1399

طبق تایید سازندگان بازی Marvel’s Avengers قسمت عظیمی از داستان بسته الحاقی مرد عنکبوتی کاملا مستقل از داستان سایر قهرمانان روایت خواهد شد.

مرد عنکبوتی در بازی marvel avengers

چندی پیش اخباری مبنی بر حضور انحصاری شخصیت اسپایدرمن در بازی Marvel’s Avengers منتشر شده بود تا اینکه سونی به طور رسمی آن را تایید کرد و قرار شد در طی یک بسته الحاقی به طور انحصاری در دسترس دارندگان پلی استیشن قرار گیرد. این خبر برای دارندگان ایکس باکس و پی‌سی اصلا خوشایند نبود و حتی برخی از آن‌ها در پی ایجاد کمپین‌هایی برای تحریم این بازی بودند.

مرد عنکبوتی یکی از شخصیت‌هایی است که تقریبا همه افراد آن را می‌شناسند و به دلیل محبوبیتی که دارد شاید انحصاری کردن آن خیلی کاری جالبی نباشد.

به هر حال سونی این کار را انجام داد و قرار شد در طی یک بسته الحاقی رایگان این شخصیت محبوب به طور انحصاری در اختیار دارندگان پلی استیشن قرار گیرد. پس از رسمی شدن این خبر سوالاتی پیرامون حضور این ابرقهرمان مطرح شد. این‌که این مرد عنکبوتی قرار است چگونه اضافه شود و سوالاتی از این دست برای افراد پیش آمده بود.

حال دو تن از اعضای تیم تولید بازی مارول اونجرز به روشن کردن ابهامات داستان محور این بسته الحاقی، پرداخته اند.

طی مصاحبه جدید با طراح سیستم مبارزات بازی یعنی وینس ناپولی، قسمت عظیمی از ماجرا‌های مرد عنکبوتی کاملا مستقل از داستان اصلی بازی و گروه انتقام جویان است. ناپولی و سایر سازندگان بازی اونجرز آن‌ را به (( توت فرنگی رو کیک)) تشبیه کرده‌اند و گفته‌اند که از کاربران نیز توقع دارند که همین تصور را از این بسته الحاقی نیز داشته باشند. به عبارتی دیگر حضور انحصاری مرد عنکبوتی مانند یک داستان و ماجرا جداگانه از گروه اونجرز است. یک اثر مستقل با داستان و گیم‌پلی کاملا یکتا که باعث می‌شود تجربه‌ی بازی Marvel avengers بهتر و تکمیل شود.

طبق صحبت‌های ناپولی و اسکایگ که کارگردانان خلاق بازی هستند، این بسته انحصاری که در اختیار دارندگان  ps4 قرار می‌گیرد تصمیم اسکوئرانیکس و کریستال دانامیکز نبوده است بلکه این موضوع به دلیل قرارداد سونی و مارول است. سونی و مارول با یکدیگر قراردادی دارند که طبق این قرارداد شخصیت اسپایدرمن در انحصار سونی قرار دارد و شرکت‌های سازنده بازی حق نظری در این باره ندارند.

به هر حال بازی Marvel Avengers در تاریخ ۴ سپتامبر راهی ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و پی‌سی خواهد شد. هنوز تاریخ مشخصی برای زمان عرضه بسته الحاقی کارکتر مرد عنکبوتی مشخص نشده است.

دیدگاه شما کاربران نرد این زمینه چیست؟

بیشتر بخوانید: حضور مردعنکبوتی در بازی Avengers تایید شد

منبع: cbr

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *