حضور مردعنکبوتی در بازی Avengers تایید شد

چهارشنبه 15 مرداد , 1399

حضور شخصیت مرد عنکبوتی به عنوان شخصیت قابل کنترل در بازی Avengers تایید شد.

از همان اولین روز معرفی بازی avengers برای همگان این سوال پیش آمد که ایا شخصیت محبوب مارول یعنی مردعنکبوتی(spider man) در این بازی به عنوان شخصیت قابل کنترل در دسترس خواهد بود یا خیر.

در چند روز گذشته شایعاتی در این خصوص پخش شده بود که برخی از آن‌ها حضور این شخصیت تایید می‌کردند و برخی آن‌ را در انحصار پلی استیشن می‌دانستند تا اینکه سونی با یک توییت پاسخ تمام سوالات و شایعات را داد.

پلی استیشن در صفحه توییتر خود به طور رسمی تایید کرد که شخصیت مردعنکبوتی(spider man) به طور انحصاری در اختیار دارندگان پلی استیشن قرار می‌گیرد. در اصل پس از عرضه بازی avengers یک بسته الحاقی برای بازی عرضه می‌شود که در این بسته شاهد حضور انحصاری مردعنکبوتی هستیم.

البته این خبر برای دارندگان کامپیوتر‌های شخصی و x-box چندان خوشایند نیست.

طراحی حرکات جذاب و روان اسپایدرمن

همچنین علاوه بر سونی، جف آدامز کارگردان هنری این بازی نیز حضور این شخصیت را تایید کرد و گفته است در حال تعیین حرکات و طراحی کاراکتر این شخصیت هستیم.

طبق صحبت‌های آدامز، حرکات اسپایدرمن کاملا روان و جذاب خواهد بود و انتقال از تارافکنی به مبارزات یکی از آلمان‌های بازی خواهد بود. همچنین کارگردان هنری بازی گفته است که اسپایدرمن با استفاده از قدرت تار و ابزارآلاتی که در اختیارش قرار می‌گیرد به مقابله با دشمنان می‌پردازد.

همچنین جف آدامز خاطر نشان کرده است که اسپایدرمن دارای یک درخت مهارتی به خصوص است و لباس‌های متعددی برای او طراحی شده است. لباس‌هایی که در آفرینش آن‌ها، طرح‎های استیو دیتکو و جان رومیتا الهام بخش تیم کریستال داینامیکز بوده است.

اسپایدرمن پس از عرضه بازی avengers به صورت یک بسته الحاقی برای دارندگان ps4 و ps5 در دسترس قرار خواهد گرفت و قطعا این خبر برای دارندگان پلی استیشن خوشایند است.

مرد عنکبوتی بعد از هاوک‌آی، دومین شخصیتی است که به بازی اونجرز اضافه می‌شود.

بازی مورد انتظار avengers در تاریخ ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور) برای ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و پی سی عرضه می‌شود. هنوز اطلاعات کاملی از ظاهر و حرکات مرد عنکبوتی منتشر نشده است و فقط قابل کنترل بودن این شخصیت آن هم به طور انحصاری برای دارندگان ps4 و ps5 تایید شده است.

دیدگاه شما کاربران نرد در این باره چیست؟

منبع: eurogamer

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *