تصویری جدید از دنباله فیلم Avatar منتشر شد

پنج‌شنبه 16 مرداد , 1399

تصاویر مفهومی جدید از دنباله فیلم آواتار(Avatar) به یک وسیله جدید در این فیلم اشاره می‌کند که شبیه به یک زیر دریایی می‌باشد.

تصویر جدید فیلم Avatar

فیلم اواتار در سال ۲۰۰۹ عرضه شد. این فیلم بسیار موفق ظاهر شد و نظر افراد را جلب کرد. نویسندگی و کارگردانی این فیلم را جیمز کامرون بر عهده داشت. در سال ۱۹۹۵ نویسندگی آواتار به تمام شده بود اما روند ساخت و تولید این مجموعه طولانی شد و در مناطق لس انجلس، خلیج مکزیک و نیوزلند فیلمبرداری شد.

 آواتار دومین فیلم پرفروش تاریخ جهان نیز می‌باشد و جوایز بسیاری کسب کرده است.

مدتی پیش نیز فیلمبرداری و تولید دنباله فیلم آواتار در نیوزلند از سر گرفته شد که البته به دلیل شیوع ویروس کرونا این فیلم با تاخیر رو به رو شد.

حال در جدیدترین اخبار این فیلم، یک تصویر که شبیه به یک زیر دریایی است منتشر شده است.

به تازگی در صفحه توییتر رسمی آواتار تصویری منتشر شده است که نشان دهنده وسیله نقلیه جدید این فیلم محبوب است. این وسیله نقلیه جدید فیلم Avatar ظاهرا ترکیبی از زیردریایی و ربات است و برای استفاده در مناطق زیر آبی طراحی شده است.

ظاهرا این وسیله نقلیه THE Crabsuit نام دارد و یک وسیله نقلیه چند منظوره است. در دنباله فیلم Avatar شاهد چند وسیله نقلیه جدید هستیم که این مورد یکی از آن‌هاست.

در این سری نیز جیمز کامرون کارگردانی را برعهده دارد. همچنین علاوه بر کارگردانی، در کنار جاش فریدمن، ریک جافا، آماندا سیلور و شین سالرنو، وظیفه نوشتن دنباله فیلم آواتار را نیز بر عهده دارد.

فیلم آواتار ۲ (Avatar 2) در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر ۱۴۰۱)، فیلم Avatar 3 در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر ۱۴۰۳)، فیلم avatar 4  در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۶ (۲۷ آذر ۱۴۰۵)   فیلم Avatar 5  در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۸ (۲ دی ۱۴۰۷) اکران خواهد شد.

دیدگاه شما کاربران نرد در این زمینه چیست؟

منبع: comingsoon

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *