مروری بر سریال های جدید شرکت مارول

سه‌شنبه 13 خرداد , 1399

شبکه ی دیزنی پلاس تلاش کرده است برای تمام سلیقه ها سریال مناسبی را درباره ی شخصیت های مارول ارائه دهد. این استریم جدید دیزنی قصد دارد شبکه های پرطرفداری مانند نتفلیکس را نیز در عرصه ی رقابت شکست دهند. Disney + پنج فصل از سریال های Agents S.H.I.E.L.D را در اختیار شما قرار می دهد، همچنین در حال پخش سریال Runaways شبکه Hulu است. در همین حال، بسیاری از سریال های انیمیشن کلاسیک Marvel وجود دارد که می توانند مانندMightiest Heroes Earth  درگیرکننده باشند، و فرصتی برای بررسی ماجراهای جدیدتر از حرکت سیاره ای با Guardians of the Galaxy نیز در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. در این نوشته برخی از سریال های جدید شرکت مارول را بررسی خواهیم کرد.

سریال Agents of S.H.I.E.L.D. شرکت مارول

یکی از سریال های شبکه ی دیزنی پلاس که مرتبط با کارهای مارول است این سریال می باشد. داستان در این باره است که مامور فیل کولسون پس از وقایع انتقام جویان Avengers Assemble از سرزمین مردگان برمی گردد و بلافاصله وظیفه دارد که نوع تیم نخبه ای از نمایندگان SHIELD را که دارای مهارت لازم برای پوشش تحقیقات هستند را دور هم جمع کند. این سریال ارزش دنبال کردن دارد و اگر طرفدار ماجراهایی مانند گوست رایدر هستید، از این برنامه نیز لذت خواهید برد.

سریال فراریان شرکت مارول

یکی از سریال های جدید شرکت مارول فراریان نام دارد. Runaways سریال بسیار مناسبی است و در سه فصل در Hulu پخش شد و یک پایه اصلی برای طرفداران ایجاد کرد که واقعاً از منحصر به فرد بودن آن قدردانی می کردند. در اینجا، ما به شش نوجوان با پیشینه های مختلف می پیوندیم که مجبور شده اند با یکدیگر باند شوند و تا بتوانند از دست یک دشمن شرور فرار کنند – مادران و پدران خودشان. یکی از آنها دایناسوری به عنوان حیوان خانگی دارد. این موضوع ممکن است نظرتان را جلب کند.

معرقی سریال های شرکت مارول

Inhumans از شرکت مارول

Inhumans یکی از سریال های شرکت مارول بود که در شبکه ی ABC نمایش داده می شد اما در این شبکه زیاد دوام نیاورد – فقط ۸ قسمت از این داستان ساخته شده است – اما این ما را به طعم حماسه ادامه داد، زیرا خانواده سلطنتی عجیب مارول مجبور می شوند تا هاوایی را بکشند و در یک ماموریت برای نجات دنیا باهم متهد شوند. هم خودشان و هم جهان. در این سریال آنسون مونت بازی کرده است که شاید شما هم اکنون با نام Captain Pike در Star Trek: Discovery با او آشنا باشید. عمل هایی از Lockjaw نیز وجود دارد ، بنابراین … دید این فیلم مطمئنا جالب خواهد بود.

سریال انیمیشنی What If?

در زمره ی سریال های جدید شرکت مارول، سری What If? وجود دارد. این سریال می گوید اگر اتفاقات MCU کمی متفاوت اتفاق می افتاد چه می شد؟ جفری رایت صدای واتچر را بازگویی می کند، که برخی از داستان های عجیب و غریب را با الهام از طنز سریال های طنز روایت می کند.

منبع: denofgeek.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *