اخبار جدید و جنجالی درباره ی فیلم اسپایدرمن ۳

چهارشنبه 14 خرداد , 1399

تام هلند به تازگی اعلام کرده است که اخبار جدیدی درباره ی فیلم جدید اسپایدرمن با همکاری شرکت های سونی و مارول دارد. احتمالا ساخت این فیلم از ژوئن امسال به طور رسمی آغاز خواهد شد. با اختلاف های سال گذشته بین سونی و دیزنی که به نظر می رسید در انتها تا حدودی حل شد، به نظر می رسد MCU هنوز درگیری های مختلفی درباره ی شخصیت محبوبش دارد. مرد عنکبوتی در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۲۱، برای سومین بار برای اکران به سینماها راه خواهد یافت و تام هلند، ستاره فیلم اسپایدرمن ۳ در مصاحبه جدید خود با خبرنگاران این خبر را تایید کرده است. اطلاعات حاکی از آن است که این فیلم در تابستان امسال برای تولید آماده خواهد شد و سال آینده برای علاقه مندان آماده خواهد شد. به نظر می رسد این فیلم داستانی جالب داشته باشد و این خبر طرفداران داستان های spider-man را بسیار هیجان زده کرده است.

فیلم spider-man و حاشیه های خبرساز آن

هلند در این باره گفت: ” من خیلی هیجان زده و خوشحال هستم. قرار است ژوئن امسال ساخت این فیلم شروع شود.” اما وی بیان کرد که نمی داند در کنار شخصیت های فیلم های علمی-تخیلی سونی مانند ونوم یا موربیوس بازی خواهد کرد یا شاهد حضور شخصیت های مارول در این فیلم خواهیم بود. او در پاسخ به این سوال گفت: ” هنوز مطمئن نیستم چه نقشی برایم در نظر گرفته شده است.” وی تأیید کرد که MJ Zendaya برای فیلم اسپایدرمن ۳ نیز برمی گردد، اما اعتراف کرد که وقتی ما دوباره به داستان عشق آن ها بپردازیم، ممکن است این زوج در بهترین مکان برای یک رابطه ی شاد نباشند. “من خیلی مطمئن نیستم که [رابطه بین پیتر و ام جی] ادامه خواهد یافت.”

فیلم اسپایدرمن 3

هلند سال گذشته علنی کردکه به نظر می رسد سونی و دیزنی-مارول بخشی از راه مجدد همکاری spider-man خود را دچار مشکلات جدی دیده اند، اما به نظر می رسد وی در نهایت تغییر چشمگیری در مورد نتیجه داشته است. “من در تجربه استودیوی خودم بسیار خوش شانس بوده ام. تام راثمن (مدیر سونی پیکچرز) یک دوست خوب من است. برای دیزنی هم همینطور است باب ایگر، کوین فیگ، ویکتوریا آلونسو و لوئیس دی اس اسپوزو همه برای من مثل پدر و مادر بوده اند.بنابراین، هر موقعیت دشواری که تا به حال در خودم پیدا کرده ام ، فقط یک تماس تلفنی بوده است قبل از اینکه بتوانم به آن رسیدگی کنم.”

این بازیگر به تازگی فیلمبرداری روی پروژه انتقام جویان برادران روسو را آغاز کرده است. در واقع، وقتی دو فیلم بعدی او منتشر شوند، شاهد حضور تام هلندی کاملاً متفاوت خواهیم بود. در فیلم فوق الذکر، اونقش یک مامور سابق ارتش با PTSD و اعتیاد OxyContin را بازی می کند که بانک ها را سرقت می کند و در فیلم The Devil All Time با بازی روبرت پتینسون و بیل اسکارگارد شخصیت او قاتل مستقیمی است. به نظر می رسد نقش او در فیلم اسپایدرمن ۳ نیز موفقیت آمیز باشد.

منبع: denofgeek.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *