بالاخره سوپرمن, بتمن را در آینده تاریک کامیک بوکهای دی سی می کشد!

کمیک “نایتوینگ‌:‌ فرمان جدید” به زودی نشان خواهد داد که بتمن به دست سوپرمن کشته میشود. همانطور که همه ما میدانیم شاید این به معنای پایان دنیای دی سی باشد. شاید طرفداران دی سی فکر کنند این موضوع کمی رویا پردازانه باشد, اما این ما هستیم که “دیک گری سان” را دست کم گرفته ایم. او از شروع سری فرمان جدید ستاره این مجموعه بوده و حالا او که از یک ابر قهرمان بوده تبدیل به یک سرباز دولتی شده و این راز او تا به اینجای کار بوده است. شاید در ظاهر او فقط دست راست “بروس وین” و همکار دیپلمات او را باشد ولی او تنهای کسی بود که میتوانست جلوی سوپرمن را بگیرد. درست در لحظه ای که سوپرمن قصد کشتن تنها کسی را داشت که میتوانست جلوی او بایستد.

حال که همه جویای آینده اتفاقات پیش رو هستند “کایل هایجینز” اعلام کرد که اتفاقات پیش رو تاثیر به سزایای نه تنها بر آینده شخصیت گری سان خواهد داشت بلکه شاید سرنوشت پسر او را نیز تغییر دهد.

حال که سوپر من با زره ای سنگین و ریشی بلند در کامیک دیده میشود در آخرین قسمت کامیک شانس صحبت با “جیک گری سان” پسر نایت وینگ را پیدا میکند. موضوع صحبت آنها مشخصا در مورد سلاح از بین برنده قدرت است که توسط پرد جیک طراحی شده. هر چند که “کلارک کنت” از این موضوع کینه ای ندارد.خصوصا که خود دیک گری سان اولین کسی بود که از بروس وین خواست که از سلاح استفاده نکند.

این اتفاق نه تنها پایانی بر دوستی سوپر من با بتمن خواهد بود بلکه سقوط او را نیز به تصویر خواهد کشید.
با توجه به اینکه فقط یک قسمت از این سری کامیک باقیمانده است ممکن است سوپر من به هدف خود برسد.باید دید طرفداران دی سی چطور با این رویکرد که بتمن در دنیا دی سی از بین میرود کنار خواهند آمد. باید منتظر بود و دید.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *