نتفلیکس حق پخش فیلم جدید ویل اسمیت را خرید

جمعه 8 مرداد , 1400

نتفلیکس حق پخش فیلم Fast and Loose به کارگردانی دیوید لیچ، کارگردان فیلم Deadpool 2 و با بازی ویل اسمیت را از STXfilms خریداری کرده است.

نتفلیکس حق پخش فیلم جدید ویل اسمیت را خرید

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نتفلیکس حق پخش فیلم دیگری را خریداری کرده است. نتفلیکس به‌تازگی حق پخش جهانی فیلم Fast and Loose را از STXfilms خریداری کرده است. این فیلم اکشن مهیج قرار است به کارگردانی دیوید لیچ ساخته شود و ویل اسمیت نقش اصلی آن را بر عهده خواهد داشت. جان هوبر و اریش هوبر، نویسندگان فیلم My Spy نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Fast and Loose را بر عهده دارند. ددلاین پیش از این در بهمن گذشته از بازار داغ این فیلم اکشن خبر داده بود که نتفلیکس درنهایت توانست پیروز این رقابت شود.

فیلم Fast and Loose داستان مردی را دنبال می‌کند که بدون حافظه و خاطره‌ای در شهر تیخوانا در مکزیک از خواب بیدار می‌شود. او همان‌طور که به‌صورت تکه تکه خاطراتش را به یاد می‌آورد، متوجه می‌شود که دارای دو زندگی بوده است؛ یک زندگی به‌عنوان پادشاه جرم و جنایت و دیگری زندگی به‌عنوان یک مامور مخفی CIA. بااین‌حال، اسمیت و لیچ برنامه بسیار شلوغی دارند. لیچ برای کارگردانی آثاری چون فیلم Deadpool 2، فیلم Atomic Blonde و فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw شناخته می‌شود.

لیچ اخیرا فیلم Bullet Train را برای سونی کارگردانی کرده است که این فیلم اکشن قرار است در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۲ (۱۹ فروردین ۱۴۰۱) اکران شود. لیچ اخیرا وظیفه کارگردانی فیلم The Fall Guy با بازی رایان گاسلینگ را بر عهده گرفته است و در همکاری با نتفلیکس، به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم Kate با بازی مری الیزابت وینستد نیز حضور دارد. لیچ همچنین قرار است فیلم Undying Love را نیز کارگردانی کند.

در سال جاری میلادی قرار است شاهد حضور ویل اسمیت در فیلم King Richard باشیم. همچنین او هم‌اکنون در پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم Emancipation حضور دارد و قرار است شاهد بازگشت او در فیلم Bad Boys 4 و فیلم Bright 2 نیز باشیم. او همچنین اخیرا برای بازی در بازسازی فیلم Planes, Trains & Automobiles قرارداد امضا کرده است.

منبع: ددلاین

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *