تام هنکس در فیلم جدید وس اندرسون حضور دارد

شنبه 9 مرداد , 1400

به گزارش سایت هالییود ریپورتر، برنده جایزه اسکار تام هنکس (فیلادفیا، روزی زیبا در محله، سگ تازی) برای اولین بار با وس اندرسون در فیلم جدیدش همکاری خواهد کرد.

تام هنکس در فیلم جدید وس اندرسون حضور دارد

هنکس در این فیلم در کنار آدرین برودی، بیل موری و تیلدا سوینتن به ایفای نقش خواهد پرداخت. به گزارش منابع خبری هنکس نقشی کوتاه را در این پروژه سینمایی بازی می‌کند. این فیلم به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی وس اندرسون درحال ساخت است. جزئیات داستان این فیلم هنوز فاش نشده است. اما طبق شایعات منتشر شده این فیلم روایتگر داستانی عاشقانه است که در اروپا رخ می‌دهد.

فیلم کمدی درام و جدید وس اندرسون به نام “گزارش فرانسوی” که اولین بار در جشنواره فیلم کن نمایش داده شد در ۲۲ اکتبر ۲۰۲۱ روی پرده سینما خواهد رفت. آدرین برودی، بیل موری، تیلدل سوینتون به همراه فرانسیس مک دورمند، بنیسیو دل تورو، تیموتی شالامی، اوون ویلسون، ویلم دفو، ادوارد نورتون، سرشه رونان ، الیزابت ماس، لیو شرایبر و دیگر ستارگان مشهور در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. فیلم “گزارش فرانسوی” نامه‌ای عاشقانه به روزنامه نگاران توصیف شده که داستان آن در دفتر یک روزنامه آمریکایی در یک شهر خیالی در فرانسه قرن بیستم رخ می‌دهد.

از آخرین نقش‌آفرینی‌های تام هنکس می‌توان به بازی وی در فیلم درام ماجراجویی “اخبار جهان” به کارگردانی پل گرینگرس اشاره کرد. پروژه های آینده وی شامل فیلم درام علمی تخیلی فینچ از استودیوی امبلین است که قرار است در شبکه اپل تی‌وی نمایش داده شود، علاوه بر این هنکس در فیلم اقتباسی و لایو-اکشن “پینوکیو” به کارگردانی رابرت زمکیس و فیلم “الویس پرسلی” با بازی آستین باتلر و به کارگردانی باز لورمن ایفای نقش خواهد کرد.

منبع: کامینگ سون

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *