حضور موتور بتمن در فیلم The Flash

شنبه 9 مرداد , 1400

با ادامه روند فیلم‌برداری فیلم “The Flash” در شهر گلاسگو اسکاتلند اولین تصویر جدید از موتور بتمن (بت‌سایکل) در پشت صحنه این فیلم منتشر شد.

حضور موتور بتمن در فیلم The Flash

به گزارش سایت کامینگ‌ سون، این تصویر بدل‌ کار بتمن بن افلک را در حال راندن این موتور نشان می‎دهد، نکته‌ی بارز در مورد این عکس این است که شوالیه تاریکی شنل خود را مثل همیشه بر تن ندارد.

در پروژه آینده دنیای گسترده دی‌سی، ازرا میلر بار دیگر در نقش فلش/ بری آلن ظاهر خواهد شد وی اولین بار این نقش را در فیلم‌ “بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت” و بعد از آن در دنباله “لیگ عدالت” به کارگردانی زک اسنایدر ایفا کرد. میلر حتی در سال ۲۰۱۹ در قسمت مجموعه کراس اوور “بحران در زمین های بی نهایت” از شبکه CW ، بطور غافلگیرکننده در صحنه‌ی کوتاه ظاهر شد.

کرسی کلمونس در نقش آیریس وست، ماریبل وردو در نقش نورا آلن و ساشا کاله در نقش سوپرگرل از بازیگرانی دیگر هستند که در کنار میلر به ایفای نقش می‌پردازند. نامزد جایزه گلدن گلوب، ران لیوینگستون به عنوان جایگزین بیلی کروداپ نقش هنری آلن را در این فیلم بازی می‌کند. مایکل کیتون و بن افلک نیز بار دیگر نقاب بتمن را در این فیلم بر صورت خواهند گذاشت.

منبع: کامینگ سون

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *