اسکارلت جوهانسون از دیزنی شکایت کرد

یکشنبه 10 مرداد , 1400

به گزارش سایت وال استریت ژورنال ، اسکارلت جوهانسون، ستاره دنیای سینمایی مارول از استودیو دیزنی به خاطر نقض قرارداد شکایت کرد.

اسکارلت جوهانسون از دیزنی شکایت کرد

در این دادخواست که در دادگاه عالی شهر لس آنجلس تنظیم شد، جوهانسون از شرکت دیزنی به دلیل نمایش همزمان فیلم “بیوه سیاه” در سینما و شبکه دیزنی پلاس و نقض قرارداد خود شکایت کرده است. در بخش اصلی دادخواست اینگونه آمده است:

شرکت دیزنی عمداً توافقنامه مارول را بدون هیچ توجیهی زیر پا گذاشته تا خانم جوهانسون از نفع کامل معامله خود با استودیوی مارول بی‌اطلاع باشد.
طبق این دادخواست، جوهانسون مدعی است که توافق صورت گرفته با استودیوی مارول و دیزنی برای اکران انحصاری فیلم “بیوه سیاه” در سینما بوده است و حقوق وی تا حد زیادی به نحوه عملکرد فیلم در گیشه مربوط است.

کمپانی دیزنی در واکنش به این دادخواست طی بیانیه‌ای اعلام کرد:

این پرونده هیچ اعتباری ندارد. این دادخواست غم انگیز و ناراحت کننده است به ویژه در جایی که تأثیرات جهانی ، وحشتناک و طولانی مدت همه گیری ویروس کووید-۱۹ را نادیده می‌گیرد. نمایش فیلم “بیوه سیاه” در شبکه دیزنی پلاس از طریق پرایم اکسس توانایی وی را بر دریافت غرامت بیشتر کرده است جدا از ۲۰ میلیون دلاری که ایشان تا به امروز دریافت کرده‌اند.
از سال گذشته با شروع همه‌گیری ویروس کرونا که منجر به کاهش تماشاگران سینما شد دیزنی نیز نمایش همزمان فیلم‌های خود را در سینما و شبکه دیزنی پلاس آغاز کرد.

منبع: کامینگ سون

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *