آشکار شدن نام فیلم بعدی Predator

یکشنبه 10 مرداد , 1400

به‌تازگی اطلاعات جدیدی از فیلم Predator منتشر شده است که از جمله مهم‌ترین آن می‌توان به مشخص شدن نام تا اطلاعاتی از داستان فیلم اشاره کرد.

آشکار شدن نام فیلم بعدی Predator

پس از عملکرد ضعیف فیلم The Predator در گیشه و در نظر منتقدان و طرفداران، حالا استودیوی قرن بیستم در حال ساخت قسمت جدیدی از این فیلم است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از قسمت جدید فیلم غارتگر منتشر شده است. جان دیویس و جان فاکس از تهیه‌کنندگان فیلم Predator، به‌تازگی مصاحبه جدیدی با کولایدر انجام داده و اطلاعات جدیدی در مورد این فیلم را منتشر کردند.

آن‌ها در این مصاحبه اعلام کردند که قسمت جدید فیلم Predator قرار است با نام Skull تولید شود و داستان یک قهرمان زن را دنبال خواهد کرد که قرار است با غارتگران مبارزه کند. دیویس توضیح داد: «این فیلم قرار است نشان دهد که چه چیزی باعث موفقیت فیلم اصلی Predator شد. این فیلم قرار است مهارت و هوش انسانی را نشان دهد که تسلیم نمی‌شود و اساسا قادر است نیروی بسیار قوی‌تر و مسلح‌تر را شکست دهد.»

برخلاف فیلم‌های قبلی Predator، اتفاقات فیلم Skull در گذشته‌ای دور رخ خواهد داد که به‌عنوان یک داستان منشا از زمان ورود شکارچیان و غارتگران روی زمین را نمایش خواهد داد. فاکس گفت: «این فیلم درواقع بیشتر شبیه به فیلم The Revenant است تا اینکه شبیه به فیلم‌های اصلی Predator باشد. با دیدن فیلم متوجه منظورم خواهید شد.» بااین‌حال، او و دیویس از زمان افشای دوره دقیق اتفاقات فیلم خودداری کردند. دیویس گفت که طرفداران می‌توانند فعلا به نظریه پردازی در مورد دوره اتفاقات فیلم بپردازند.

اوایل امسال خبری منتشر شده بود مبنی‌بر اینکه تمرکز فیلم Predator 5 قرار است روی شخصیتی به‌نام کی از اعضای قبیله کمانچی باشد که برخلاف هنجارها و سنت‌های جنسیتی عمل می‌کند تا یک جنگجو شود. در ادامه DiscussingFilm گزارش داد که امبر میدتاندر، بازیگر سریال Legion قرار است نقش اصلی قسمت جدید فیلم Predator را بازی کند که البته این خبر هنوز به شکل رسمی تایید یا تکذیب نشده است.

دن تراختنبرگ، کارگردان فیلم Ten Cloverfield Lane وظیفه کارگردانی فیلم Skull را براساس فیلمنامه‌ای از پاتریک آیسون بر عهده دارد. دیویس و فاکس در ادامه فاش کردند که تقریبا ۳/۴ فیلم Predator 5 تاکنون فیلم‌برداری شده است و از عملکرد تراختنبرگ در پشت دوربین تعریف و تمجید کردند. دیویس می‌گوید که در زمان انتشار اطلاعات رسمی و احتمالا واکنش‌ها به این فیلم، تازه متوجه عملکرد منحصر‌به‌فرد و درخشان او خواهید شد.

چهار فیلم اول فیلم Predator با درجه سنی بزرگسال تولید و اکران شده بودند و فیلم Skull نیز برای اکران با درجه سنی R در نظر گرفته شده است، اما دیویس می‌گوید که درنهایت ممکن است فیلم با درجه سنی PG-13 اکران شود. هنوز تاریخی برای اکران فیلم Skull در نظر گرفته و اعلام نشده است و همچنین اطلاعاتی از بازیگران فیلم نیز در دسترس نیست. در هر حال باید منتظر انتشار اخبار و تصاویر رسمی از این فیلم در آینده نزدیک باشیم.

منبع

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *