فصل چهارم سریال Snowpiercer ساخته می شود

دوشنبه 11 مرداد , 1400

شبکه TNT تایید کرد که فصل چهارم سریال Snowpiercer ساخته خواهد شد. فیلم‌برداری فصل سوم سریال اسنوپیرسر به‌تازگی تمام شده است.

درحالی‌که اکنون تنها چند ماه از پخش فصل دوم سریال Snowpiercer می‌گذرد، شبکه TNT به‌صورت رسمی به ساخت فصل چهارم آن چراغ سبز نشان داد. تیم مدیریت سریال‌های تلویزیونی اختصاصی شبکه می‌گوید که اسنوپیرسر موفقیت بسیار بزرگی را برای TNT به ارمغان آورد و مدام تعداد مخاطب‌های آن بیشتر شده‌اند. به‌گفته‌ی این افراد فصول سوم و چهارم سریال Snowpiercer برخوردار از نویسندگی خوب خطوط داستانی متفاوت، لحظات غیرمنتظره و داستان‌گویی پراحساس خواهند بود.

بسیاری از افراد همچنان اسنوپیرسر را فقط با فیلم Snowpiercer، محصول سال ۲۰۱۳ به کارگردانی بونگ جون-هو می‌شناسند. البته هم آن فیلم و هم این سریال Snowpiercer در اصل با اقتباس از رمان گرافیکی Le Transperceneige ساخته شدند. شان بین، داوید دیگز، الیسون رایت، روبرتو اوربینا، روان بلانچارد، کیتی مک‌گینس و صد البته جنیفر کانلی از جمله بازیگرهای سریال Snowpiercer شبکه TNT هستند.

فصل سوم سریال Snowpiercer که اکنون مراحل فیلم‌برداری آن رسما به پایان رسده، اکنون چند ماه مراحل پایانی تولید را پیش‌رو دارد تا زمان پخش آن از راه برسد. البته از آن‌جایی که شبکه TNT محصول نام‌برده را برای چهارمین فصل تمدید کرد، تیم نویسندگی می‌تواند از همین حالا مشغول کار روی فصل چهارم سریال Snowpiercer شود.

منبع: ورایتی

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *