سری Conjuring به موفقیت فروش ۲ میلیاردی رسید

دوشنبه 11 مرداد , 1400

چند هفته از اکران The Conjuring: The Devil Made Me Do It گذشته است و این فیلم توانسته تاکنون در سراسر جهان ۱۹۶ میلیون دلار فروش داشته باشد.

سری Conjuring به موفقیت فروش 2 میلیاردی رسید

از این رو سری فیلم‌ Conjuring توانسته از مرز ۲ میلیارد دلار فروش عبور کند و به یکی از پرفروش‌ترین فرانچایزهای تاریخ سینما تبدیل شود. مجموعه Conjuring کار خود را در سال ۲۰۱۳ به کارگردانی جیمز ون (James Wan) و تهیه کنندگی پیتر سفران (Peter Safran) آغاز کرده است. اولین فیلم از این سری ۳۲۰ میلیون دلار و دنباله آن در سال ۲۰۱۶ حدود ۳۲۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشتند.

سومین فیلم از این فرانچایز با نام The Conjuring: The Devil Made Me Do It به خاطر پاندمی ویروس کرونا به صورت همزمان در سینماها و پلتفرم HBO Max اکران شده و در آمریکا ۲۴.۱ و در دیگر نقاط جهان ۱۳۱.۲ میلیون دلار فروش داشت. باید به این اشاره کنیم که این فیلم هنوز در کشورهای تایلند، ژاپن و هند اکران نشده است.

از طرف دیگر سری فیلم‌های Annabelle نیز اسپین‌آفی از Conjuring محسوب می‌شوند که عملکرد خوبی در باکس آفیس جهانی داشته‌اند. Annabelle با ۲۵۷ میلیون دلار، Annabelle: Creation با ۳۰۶ میلیون دلار، Annabelle Comes Home با ۲۳۱ میلیون دلار و The Nun با ۳۶۶ میلیون دلار باعث شده‌اند این فرانچایز بیش از ۲ میلیارد دلار فروش داشته باشند.

داستان احضار: شیطان مرا وادار کرد از آنجایی آغاز می‌شود که پس از قتل وحشتناک در یک شهر کوچک، وارن‌ها (پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا) احضار می‌شوند تا به دنبال ادعای یک مظنون، آرن جانسون (روآیری اوکانر) مبنی بر قربانی شدن توسط اهریمنان و عدم اختیار در زمان قتل، تحقیق کنند.

منبع: ددلاین

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *