اعلام تاریخ پخش سریال Lord of The Rings

سه‌شنبه 12 مرداد , 1400

استودیو آمازون اعلام کرد که فیلم‌برداری فصل اول سریال پر انتظار “Lord of the Rings” در کشور نیوزلند به پایان رسیده است. علاوه بر این خبر همچنین تاریخ پخش سریال به همراه اولین تصویر رسمی از مجموعه – که هنوز عنوانی برای آن اعلام نشده – منتشر شد.

پخش این مجموعه پر انتظار از روز پنجشنبه ۱۱ شهریور (۲ سپتامبر سال ۲۰۲۲) به طور انحصاری در شبکه آمازون پرایم در بیش از ۲۴۰ کشور در سرتاسر جهان بصورت هفتگی آغاز خواهد شد.

جی.دی پین و پاتریک مک کی، تهیه‌کنندگان سریال در بیانیه‌ای در خصوص این موضوع گفتند:

همانطور که بیلبو گفت “فکر می‌کنم اکنون آماده برای سفری دیگر هستم” زندگی و تنفس در سرزمین میانه در این چند ماه بزرگترین ماجراجویی عمر ما بوده است. بی‌صبرانه منتظریم که طرفداران بتوانند فرصت تجربه این ماجراجویی را داشته باشند.
این سریال حماسی – فانتزی که بر اساس کتاب‌های نویسنده مشهور جی. آر. آر. تالکین ساخته شده روایتگر افسانه عصر دوم از تاریخ سرزمین میانه است که هزاران سال قبل از وقایع داستانی “هابیت” و “ارباب حلقه‌ها” رخ داده است، داستانی از شخصیت‌هایی آشنا و جدید که ظهور مجدد تاریکی و شرارت را در سرزمین میانه شاهد هستند.

از بازیگران مطرحی که در این سریال حضور دارند می‌توان به سینتیا آدای رابینسون، رابرت آرمایو، اووین آرتور، ماکسیم بالدری، نازنین بنیادی، مورفید کلارک، اسماعیل کروز کوردووا، چارلز ادواردز، تریستن گراول، سر لنی هنری، اما هوروات، مارکلا کاونا، جوزف ماول، تایرو موهافدین، ، مگان ریچاردز، دیلن اسمیت، چارلی ویکرز، لئون ودهام، بنجامین واکر، دنیل ویمن و سارا زوانگوبانی اشاره کرد.

سریال “Lord of the Rings” توسط جی.دی پین و پاتریک مک کی تهیه و تولید شده است، پین و مک‌کی همچنین به عنوان شورانر این مجموعه فعالیت دارند. سریال “ارباب حلقه‌ها” حتی قبل از شروع تولید فصل اول، توسط استودیو آمازون برای فصل دوم تمدید شد.

لیندسی وبر، کالوم گرین، جی.‌ای بایونا، بلن آتینزا، جاستین دوبل، جیسون کاهیل، جنیفر هاچیسون، بروس ریچموند و شارون تال ایگوادو از تهیه کنندگان اجرایی این سریال هستند. کارگردان قسمت دوم سریال شارلوت برنداستورم به همراه کریستوفر نومن و چه ایپ به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی مشترک در ساخت این سریال همکاری دارند.

منبع: کامینگ سون

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *