نسخه بعدی Call of Duty با نام WWII: Vanguard معرفی می شود

نسخه بعدی Call of Duty با نام WWII: Vanguard معرفی می شود

با تعجب هیچ کس ، توسط اکتیویژن تأیید کرده است که یک بازی برتر Premium Call of Duty در اواخر سال جاری منتشر خواهد شد ، اما اینکه این بازی دقیقاً چه چیزی است ، چیزی است که ما هنوز می توانیم حدس بزنیم. برخی از درزها نشان داده اند که بازی – که گفته می شود توسط Sledgehammer Games در حال توسعه است – یک بار دیگر تنظیمات جنگ جهانی ۲ را خواهد داشت ، اما اکنون ، ممکن است نشت دیگری به طور بالقوه با جزئیات بیشتر گسترش یابد.

ModernWarzone در گذشته منبع قابل اعتماد نشت و اطلاعات Call of Duty بوده است و در آخرین اطلاعات منتشر شده از آنها آمده است که بازی امسال Call of Duty WWII: Vanguard نام دارد. این نام ظاهرا یک نام آزمایشی است و ممکن است قبل از انتشار بازی هنوز تغییر کند ، اما در حال حاضر ، این همان چیزی است که بازی قرار است نامیده شود.

در همین حال ، تا آنجا که به تنظیمات مربوط می شود ، بازی ظاهراً در تاریخ متناوب دهه ۱۹۵۰ تنظیم می شود و در این جدول زمانی ، جنگ جهانی دوم هرگز پایان نیافته است. اینکه چگونه این اتفاق می افتد موضوعی نیست که به تفصیل بیان شده باشد ، اما مطمئناً بسیار به نظر Wolfenstein می رسد.

البته ، این یک نشت تایید نشده است ، بنابراین اکنون آن را باید شایعه به حساب آورید.

منبع 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *