نسخه جدید فیلم لاک پشت‌های نینجا در دست ساخت

پنج‌شنبه 14 مرداد , 1400

«کالین جست» پیشکسوت برنامه تلویزیونی SNL قصد دارد با همکاری پارامونت فیلم بعدی سری لاک پشت‌های نینجا (Teenage Mutant Ninja Turtles) را به روی صحنه بیاورد.

نسخه جدید فیلم لاک پشت‌های نینجا در دست ساخت

با این وجود لاک پشت‌های نینجا جهش یافته و بسیار محبوب سرانجام پس از نیم دهه، دوباره به صفحه نمایش بازمی‌گردند. اولین عنوان از سری Teenage Mutant Ninja Turtles در سال ۱۹۸۴ و پیتر لرید به نمایش درآمد و از آن زمان تاکنون و بین سال‌های ۱۹۹۰ تا ۲۰۱۶ شش فیلم بلند از آن‌ها ساخته شده است. همچنین از این فرنچایز چندین انیمیشن تلویزیون و بازی ویدیویی ساخته شده است.

آخرین فیلم بلند لاک‌پشت‌های نینجا تحت عنوان Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows و در سال ۲۰۱۶ اکران شد که البته نقدهای بسیار بد و گیشه بسیار ضعیفی را تجربه کرد. Out of the Shadows دنباله‌ فیلم دیگر این سری که سال ۲۰۱۴ اکران شده بود محسوب می‌شود و تهیه‌کننده هر دو آن‌ها «مایکل بی» کارگردان سری Transformers بوده است. با وجود عملکرد ضعیف، پارامونت مجموعه خود را کنار گذاشت تا واکنش‌های منفی نسبت به آن پیش از انتشار فیلم جدید برطرف شود.

ددلاین نیز اخیرا فاش کرده بود که لاک‌ پشت‌های نینجا سرانجام از دوران بازنشستگی خود خارج می‌شود و فیلم جدیدی اخیرا قرار است توسط «کالین جست» و برادرش «کیسی جست» ساخته شد. علاوه بر این، مایکل بی نیز به عنوان تهیه‌کننده در آن حضور خواهد داشت. جزئیات اولیه آن هنوز مشخص نشده است بنابراین نمی‌توان عنوان کرد که آیا این فیلم دنباله Out of the Shadows محسوب می‌شود یا یک عنوان مستقل خواهد بود.

ظاهرا پارامونت همچنان به IP خود [لاک پشت‌های نینجا] اعتقاد دارد و برای رقابت با استودیوهایی مانند دیزنی و برادران وارنر قصد دارد فیلم جدید آن را اکران کند. اخیرا فیلم Snake Eyes: G.I. Joe Origins که اسپین آف G.I. Joe محسوب می‌شود از این استودیو اکران شد اما عملکرد بسیار ضعیفی از خود نشان داد. صرف نظر از تمام این مسائل، حضور دوباره لاک‌ پشت‌های دوست داشتنی برای بسیاری از طرفداران قدیمی این مجموعه می‌تواند هیجان بسیار زیادی داشته باشد.

منبع: screenrant

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *