نسخه جدید فیلم The Tomorrow War در دست ساخت

سه‌شنبه 22 تیر , 1400

به گزارش هالییود ریپورتر دنباله فیلم علمی و تخیلی “The Tomorrow War” با بازی کریس پرت در دست ساخت است.

نسخه جدید فیلم The Tomorrow War در دست ساخت

طبق خبر منتشر شده انتظار می‌رود کریس مک‌کی کارگردانی این دنباله را همچون فیلم اصلی بر عهده داشته باشد، همچنین نویسنده فیلم زک دین و بازیگران اصلی فیلم از جمله پرت، ایوان استراهاوسکی، جی.کی سیمونز، بتی گیلپین و سم ریچاردسون به احتمال زیاد در این دنباله حضور دارند.

استودیوی اسکای‌دنس و آمازون مانند فیلم اول تهیه و تولید این دنباله را نیز بر عهده دارد، پخش فیلم اصلی هفته گذشته روی شبکه آمازون پرایم آغاز شد. در فیلم “The Tomorrow War” گروهی سرباز از سال ۲۰۵۱ به زمان حال می‌آیند تا پیامی فوری را به جهانیان برسانند و در مورد جنگی که توسط موجودات بیگانه علیه انسان‎‌ها صورت گرفته به آن‌ها هشدار دهند. تنها امید زنده ماندن انسان‌ها در آینده این است که سربازان و غیرنظامیان از زمان حال به آینده بروند و در جنگ آن‌ها را یاری دهند.

معلم دبیرستان و پدر خانواده، دن فورستر (کریس پرت) یکی از سربازانی است که برای نجات جهان و جان دخترش در تلاشی ناامیدانه راهی آینده می‌شود و سعی می‌کند سرنوشت بشریت را در روی کره‌ی زمین با کمک یک دانشمند نابغه (ایوان استراوفسکی) از زمان آینده و پدرش (جی. کی سیمونز) که با او رابطه‌ای سرد دارد، تغییر دهد.

ادوین هاج، جزمین متیو، رایان کیرا آرمسترانگ و کیث پاورز از دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. دیوید الیسون، دانا گلدبرگ، دان گرنجر، جولز دالی، دیوید گویر و آدام کولبرنر به عنوان تهیه کننده و راب کووان، کریس پرت، برایان الیور و بردلی جی فیشر به عنوان تهیه کنندگان اجرایی در ساخت این فیلم مشارکت دارند.

منبع: دد لاین

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *