حضور جین اسمارت در فیلم Babylon

سه‌شنبه 22 تیر , 1400

جین اسمارت که اخیراً با بازی در سریال کمدی Hacks از شبکه HBO Max به خوبی مورد توجه قرار گرفته، به جمع هنرپیشگان فیلم جدید Babylon با حضور برد پیت و مارگو رابی پیوست.

حضور جین اسمارت در فیلم Babylon

درحالی که پیش از این، از ستارگانی همچون مارگو رابی، برد پیت و دیگو کالوا درکنار یوان آدپو، لی جون لی و کاترین واتراستون به‌عنوان بازیگران حاضر در فیلم جدید Babylon نام برده شده بود، حالا جین اسمارت، بازیگر ۶۹ ساله آمریکایی، برنده جایزه امی بهترین بازیگر نقش مکمل زن به این جمع ملحق شده است. فیلم Babylon، با موضوع دوران طلایی هالیوود در دهه ۱۹۲۰، توسط دیمین شزل، برنده جایزه اسکار بهترین کارگردانی در فیلم موفق La La Land، در استودیوی پارامونت پیکچرز ساخته می‌شود.

براساس آخرین گزارش منتشر شده از روند تولید فیلم Babylon، فرایند فیلم‌برداری این پروژه هفته گذشته در لس آنجلس آغاز شده است. دیگر بازیگران تأیید شده برای این فیلم عبارت‌اند از: مکس مینگالا، لوکاس هاس، فلی، روری اسکاول، سامارا ویوینگ، اریک رابرتز، پی جی برنی، دیمون گابتان، اولیویا وایلد، اسپایک جونز، فیبی تانکین و توبی مگوایر. چندی پیش تأیید شد که توبی مگوایر با سابقه بازی در سه‌گانه فیلم Spider-Man مجدداً با این فیلم به پرده سینما بازخواهد گشت.

اتفاقات فیلم Babylon در دهه‌ی ۱۹۲۰ میلادی جریان دارد؛ زمانی‌که صنعت سینما از فیلم‌های صامت به سمت فیلم‌های صدادار رفت. بابیلون به اوج‌گیری و سقوط چند شخصیت می‌پردازد. همچنین از فیلم Babylon به‌عنوان نسخه بزرگ‌تر و متفاوت‌تر از فیلم The Great Gatsby توصیف شده است. پیش از این، از اما استون به‌عنوان بازیگری که قرار بود نقش اول زن را در این فیلم بازی کند، نام برده شده بود، تا اینکه مارگو رابی بازیگر نامزد دریافت ۲ جایزه اسکار جایگزین او شد.

منابع نزدیک به هالیوود ریپورتر گفتند که جین اسمارت در این فیلم نقش یک ژورنالیست و منتقد سینمای هالیوود را بازی می‌کند که در سرنوشت زندگی حرفه‌ای هنرپیشگان نقش مهمی دارد. اسمارت در حال حاضر، حضور موفقیت آمیزی را در سریال کمدی Hacks تجربه می‌کند. بازگشت او به حرفه‌ی بازیگری، با تحسین منتقدان و مخاطبان مواجه شده و عملکرد خوب او در فصل اول سریال Hacks موجب شد تا این مجموعه برای فصل دوم نیز تمدید شود. وی علاوه‌بر این در مینی سریال Mare of Easttown با بازی کیت وینسلت نیز حضور دارد. انتظار می‌رود اسمارت در فهرست نامزدهای جوایز امی نیز حضور پررنگی داشته باشد.

منبع: hollywoodreporter

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *