کارگردان سریال The Book of Boba Fett مشخص شد

دوشنبه 21 تیر , 1400

تمورا موریسون، بازیگر نقش بوبا فت در مصاحبه اخیر خود نام کارگردان‌های سریال The Book of Boba Fett را فاش کرد.

کارگردان سریال The Book of Boba Fett مشخص شد

اواخر آذر گذشته بود که پخش فصل دوم سریال The Mandalorian به پایان رسید که در پایان شاهد تایید ساخت سریالی براساس شخصیت بوبا فت بودیم. سریال The Book of Boba Fett برای انتشار در دسامبر امسال (آذر یا دی) در نظر گرفته شده و تمورا موریسون برای نقش‌آفرینی دوباره در نقش بوبا فت در این سریال باز خواهد گشت که قابل انتظار است شاهد بازگشت مینگ-نا ون در نقش فنک شاند نیز باشیم. بااین‌حال، از زمان معرفی سریال Boba Fett اطلاعات بسیاری کمی از آن منتشر شده و تنها می‌دانیم که تولید سریال به پایان رسیده است.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان‌های سریال The Book of Boba Fett مشخص شده‌اند. تمورا موریسون، بازیگر نقش بوبا فت در مصاحبه با Express گفت علاوه‌بر رابرت رودریگز، جان فاورو، برایس دالاس هاوارد و دیو فیلونی وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال Boba Fett را بر عهده داشته‌اند. درواقع کارگردان‌های سریال The Book of Boba Fett پیش از این سابقه کارگردانی در سریال The Mandalorian را داشته‌اند و حالا در سریال اسپین‌آف مندلورین نیز حضور دارند.

البته اکنون تعداد دقیق قسمت‌های سریال The Book of Boba Fett مشخص نیست، اما مراحل فیلم‌برداری و تولید این سریال رسما به پایان رسیده است. سریال Boba Fett با روشی مشابه سریال The Mandalorian فیلم‌برداری شده است. همچنین موریسون در مورد احتمال ساخت فصل دوم سریال The Book of Boba Fett گفت که در این رابطه چیزی نشنیده و از آن خبر ندارد. در حال حاضر بازیگران این سریال نیز معرفی نشده‌اند.

جان فاورو، دیو فیلونی و رابرت رودریگز برای ساخت سریال The Book of Boba Fett بازگشته‌اند. علاوه‌بر سریال بوبا فت، سریال Andor با بازی دیگو لونا، سریال Obi-Wan Kenobi با بازی ایوان مک‌گرگور و هایدن کریستنسن، سریال Ahsoka با بازی رزاریو داوسون، سریال Rangers of the New Republic (ساخت آن فعلا متوقف شده)، سریال Lando و سریال The Acolyte، دیگر سریال‌های در دست ساخت دنیای جنگ ستارگان برای دیزنی پلاس هستند.

منبع: اسکرین انت

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *