نوشتن فیلمنامه فصل ششم Rick and Morty آغاز شد

سه‌شنبه 7 مرداد , 1399

دی هارمون در حاشیه کامیک کان در خانه اطلاعاتی از وضعیت فصل پنجم و ششم مجموعه معروف و کمدی Rick and Morty  به اشتراک گذاشت.

داستان این مجموعه در مورد ریک سانچز دانشمند و نابغه هسته‌ای می‌باشد که در خانه دخترش در حال کار بر روی پروژه‌های علمی و مخفی خود است.

 او این کار را به کمک نوه کوچکش یعنی مورتی انجام می‌دهد و اتفاقاتی که در این مسیر می‌افتد جذابیت این مجموعه را چندین برابر کرده است.

چندی پیش پخش نیمه دوم فصل چهارم سریال Rick and Morty  (ریک و مورتی) نیز تمام شد. حال طرفداران بیش از پیش به دنبال این هستند که زمان انتشار فصل پنجم و ششم این مجموعه مشهور را بدانند.

به تازگی دی هارمون به همراه صدا پیشگان این مجموعه یعنی سارا چالک، کریس پارنل و اسپنسر گرمر در کامیک کان در خانه حضور یافتند و اطلاعاتی منتشر کردند.

در این مراسم در ابتدا شاهد یک ویدیو از فصل پنچم سریال بودیم. در این ویدیو که البته نسخه نهایی آن نیست، شاهد تلاش مورتی برای نجات زندگی ریک بودیم و در آن شاهد حضور شخصیتی مثل آکوامن هستیم.

هارمون در ادامه توضیح داد که به دلیل همه گیری ویروس کرونا، نویسندگان کار خود را در خانه انجام می‌دهد و از طریق شبکه ZOOM با یکدیگر در ارتباط هستند.

هارمون همچنین اشاره کرد که کار بر روی فصل پنجم تمام شده است و به تازگی نوشتن فیلمانه فصل ششم Rick and Morty آغاز شده است.

نوشتن فیلمنامه های فصل ششم rick and morty

پیش از این انیمیشن ریک و مورتی برای بیش از هفتاد قسمت دیگر تمدید شده بود که ۱۰ فصل چهارم سریال بخشی از این قرارداد بوده و در حال حاضر ۶۰ قسمت دیگر باقی مانده است.

همچنین تاریخ انتشار دقیقی برای فصل پنجم مجموعه Rick and Morty  مشخص نشده است. اما آن چیزی که مشخص است این است که فاصله انتشار فصل پنجم و ششم نسبت به فصل‌های قبل کمتر خواهد بود و این خبری بسیار خوب برای بینندگان این مجموعه است.

دیدگاه شما کاربران نرد در این زمینه چیست؟

منبع: inverse

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *