نویسنده سریال جدید Game of Thrones مشخص شد

چهارشنبه 5 خرداد , 1400

شبکه HBO در حال ساخت اسپین‌آف دیگری براساس سریال Game of Thrones است و حالا نویسنده پروژه ۱۰ هزار کشتی مشخص شده است.

نویسنده سریال جدید بازی تاج و تخت مشخص شد

ماه اسفند گذشته خبری منتشر شد مبنی‌بر اینکه شبکه HBO در حال ساخت سه اسپین‌آف جدید براساس سریال Game of Thrones است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نویسنده یکی از این ۳ پروژه دنیای بازی تاج و تخت مشخص شده است. آماندا سیگل، نویسنده و تهیه‌کننده سریال Person of Interest و سریال Helstrom وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال اسپین‌آف دیگری از دنیای بازی تاج و تخت را بر عهده گرفته است. ددلاین از منابع خود شنیده است که این سریال فرعی قرار است براساس داستان ۱۰,۰۰۰Ships توسط سیگل برای شبکه HBO ساخته شود.

اسپین‌آف جدید سریال Game of Thrones انتظار می‌رود داستان شاهزاده نایمریا را دنبال کند که این ملکه دلاور و جنگجو مورد احترام خاندان مارتل برای فتح باقی‌مانده سرزمین دورن بود. اتفاقات این سریال حدود هزار سال قبل از وقایع سریال بازی تاج و تخت جریان دارد و باعث می‌شود قدمت آن در جدول زمانی وستروس بیش از سایر پروژه‌های در دست ساخت باشد. همچنین آریا استارک با بازی میسی ویلیامز، نام گرگ خود را نایمریا گذاشته بود.

سیگل به‌عنوان نویسنده در سریال‌های دیگری چون سریال The Mist، سریال The Good Wife و سریال Nikita نیز نقش داشته و همچنین او وظیفه نوشتن فیلمنامه و ساخت سریالی براساس بازی Skull & Bones را نیز بر عهده گرفته است. اولین اسپین‌آف و پیش درآمد سریال Game of Thrones با تمرکز روی شروع و پایان خاندان تارگرین در دست ساخت است که این سریال قرار است House of the Dragon (خاندان اژدها) نام داشته باشد و مراحل فیلم‌برداری و تولید آن مدتی می‌شود که آغاز شده است.

همچنین بهمن گذشته ساخت اسپین‌آف دیگری براساس دنیای وستروس و براساس رمان‌های Tales of Dunk and Egg (حکایت‌های دانک و اگ) تایید و اعلام شد. علاوه‌براین، شبکه HBO در حال ساخت دو سریال دیگر براساس بازی تاج و تخت نیز است که ۹Voyages نام پروژه اول است و برونو هلر، سازنده سریال Rome وظیفه ساخت این سریال را بر عهده دارد. تمرکز این سریال پیش درآمد روی لرد کورلیس ولاریون خواهد بود که به مار دریا (The Sea Snake) شهرت دارد. پروژه دیگر با نام Flea Bottom با تمرکز روی بخش فقیرنشین پایتخت وستروس در دست ساخت است.

منبع: deadline

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *