نیکلاس کیج همچنان به بازیگری ادامه می دهد

شنبه 27 شهریور , 1400

نیکلاس کیج یکی از افسانه‌ای‌ترین بازیگران هالیوود است که تا کنون در عناوین زیادی از فیلم‌های سینمایی به ایفای نقش پرداخته و شهرت خود را به عنوان بازیگری که از به تصویر کشیدن هر نوع شخصیتی نمی‌ترسد به دست آورد.

نیکلاس کیج همچنان به بازیگری ادامه می دهد

نیکلاس کیج یکی از افسانه‌ای‌ترین بازیگران هالیوود است که تا کنون در عناوین زیادی از فیلم‌های سینمایی به ایفای نقش پرداخته و شهرت خود را به عنوان بازیگری که از به تصویر کشیدن هر نوع شخصیتی نمی‌ترسد به دست آورد. در حالی که برخی ممکن است فکر کنند که او به دوران بازنشستگی خود نزدیک شده است اما خود کیج هیچ تمایلی به کنار گذاشتن حرفه بازیگری ندارد.

 نشریه اینترتینمنت ویکلی در مصاحبه اخیر خود با کیج از وی در مورد برنامه‌اش برای بازنشستگی پرسید. خبر خوش برای طرفدران این است که کیج در پاسخ گفت که هیچ برنامه ای برای ترک کارهایی که دوست دارد انجام دهد، ندارد. وی در این باره گفت:

نه نه نه. نه نه. بازنشستگی نمی‌تواند اتفاق بیفتد. انجام کارهایی که در سینما انجام می‌دهم نقش یک فرشته نگهبان را برای من داشته است و من به آن نیاز دارم. وقتی کار می کنم سالم تر هستم، برای بیان تجربه زندگی خودم به یک مکان مثبت نیاز دارم و فیلمسازی این مکان را به من داده است. بنابراین من هرگز بازنشسته نمی‌شوم. تا الان چند فیلم ساختیم، ۱۱۷ تا؟ آنچه خنده دار است، در بحث با افرادی است که می گویند تو زیاد کار می‌کنی، جواب من این بود که “من این کار را دوست دارم و این کار سالمی است ،وقتی کار می کنم خوشحالم و در ضمن بازیگرهایی مثل کاگنی و بوگارت صدها فیلم در کارنامه خود داشتند”. و بعد گفتم بهتر است صحت این حرف را بررسی کنم و رفتم این کار را کردم، اوه. جری لوئیس یکی از دوستان من بود،زمانیکه من و او با هم می‌رفتیم شام می‌خوردیم، او می گفت: “چند فیلم بازی کردی؟” من می‌گفتم “حدود ۱۰۰ فیلم، تو چند تا بازی کردی؟” “من ۴۰ تا فیلم، پس تو دو برابر من فیلم بازی کردی؟” “خوب، من این را نمی‌دونستم ، جری”
با اینکه کارنامه بازیگری نیکلاس کیج همچنان در حال به روز شدن است اما به نظر می‌رسد که کیج بیش از آنکه دیگران تصور می‌کنند به بازیگری در جلوی دوربین علاقه‌مند است. جدیدترین فیلم او به نام “زندانیان سرزمین ارواح” که یک عنوان اکشن است هم‌اکنون روی پرده سینما است.

فیلم “زندانیان سرزمین ارواح” توسط فیلمساز و نویسنده ژاپنی سیون سونو کارگردانی شده است. آرون هنری (غیرانسان‌ها) و رضا سیکسو صفایی (دختری در شب تنها به خانه می‌رود) نویسندگی این فیلم را بر عهده داشتند.

از دیگر نقش‌آفرینی‌های اخیر نیکلاس کیج می‌توان به بازی وی در فیلم “خوک” اشاره کرد که تحسین بسیاری از منتقدان را برانگیخت. فیلم “خوک” داستان یک شکارچی قارچ دنبلان را روایت می‌کند که پس از دزدیده شدن خوکش سعی به باز پس ‌گیری آن می‌کند.

منبع: کامینگ سون

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *