همکاری دیوید بکام و دیزنی پلاس برای یک سریال

پنج‌شنبه 26 فروردین , 1400

دیوید بکام قرار است در سریال جدید دیزنی پلاس با عنوان Save Our Squad به عنوان بازیگر حضور داشته باشد.

همکاری دیوید بکام و دیزنی پلاس برای یک سریال

مجموعه جدید دیزنی پلاس با همکاری کمپانی Twenty Twenty و استودیو شخصی بکام Studio 99 ساخته خواهد شد و یک بار دیگر این اسطوره فوتبال را به زمین‌های فوتبال شرق لندن باز می‌گرداند. هنوز اطلاعات زیادی از سریال منتشر نشده اما بکام در این مجموعه نقش یک مربی را بازی می‌کند که در تلاش است تیم جوان خود را در لیگ حفظ کند.

در این مسیر طولانی برای حفظ بقا، بازیکنان، مربیان و افراد دیگری بکام و تیم او را همراهی خواهند کرد. تهیه‌کننده سریال Save Our Squad یکی از اعضای هیئت مدیره دیزنی به نام «شان دویل» خواهد بود که سال گذشته به این شرکت پیوسته است.

Save Our Squad آخرین عنوان اعلام شده از سوی دیزنی برای طرح ۵۰ سریال در اروپا بوده و آن‌ها امیدوار هستند تا این طرح در سال ۲۰۲۴ عملی شود. دیزنی اولین پروژه اختصاصی این طرح را در ماه فوریه اعلام کرد که مربوط به سریالی تحت عنوان The Good Mothers می‌شود و داستان زنان تبهکار را به تصویر می‌کشد.

بکام پیش از این هیچ علاقه‌ای به انجام نقش‌های بازیگری از خود نشان نداده اما به دلیل دوستی با «گای ریچی» در فیلم‌های The Man from U.N.C.L.E. و King Arthur: Legend of the Sword حضور کوتاهی داشته است.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *