هیجان تهیه کننده سری ایکس من برای همکاری مجدد با کوین فیج در دنیای سینمایی مارول

تهیه کننده سری فیلمهای ایکس من “لارن شولر” برای همکاری مجدد با کوین فیج و قرار گرفتن ابرقهرمانها در کنار یکدیگر در دنیای سینمایی مارول هیجان زده به نظر میرسد.

او و همسرش به همراه “ریچارد دانر” کارگردان فیلم “سوپر من” مالکین کمپانی “دانر” هستند که تهیه کنندگی تمامی سری ایکس من زیر نظر “فاکس قرن ۲۰ ام” را بر عهده داشت. حتی مجموعه های تلویزیونی از این قبیل نیست در اختیار کمپانی دانر بوده است.

در دسامبر ۲۰۱۷ کمپانی “دیزنی” تمامی حقوق سری ایکس من و “چهار شگفت انگیز” را از فاکس قرن ۲۰ ام خریداری کرد.درحالی که هنوز این قرارداد مراحل خود را طی میکند باب همکاری بین دو طرف در حال برقراری است.

اگر این اتفاق به طور کامل روی دهد, برای اولین بار بعد از فیلم “ایکس من : فرست کلس” دانر در کنار فیج قرار خواهد گرفت.

فیلمی که به تهیه کنندگی این دو در سال ۲۰۰۶ به پرده سینما رفت.بعد از فیلم “ایکس من ۳” بود که فیج پروژه را برای رهبری استودیو های دنیای سینمایی مارول ترک کرد.

در مصاحبه ای با سایت”راتن تومیتوز” لارن شولر دانر اعلام کرد که از همکاری مجدد با کوین فیج هیجان زده است :

ببینید, ۱۸ ماه زمان زیادیه, برای من “باب اگر” یکی از باهوش افراد این کشور است. “آلن هورن” نیز یکی از دوستان قدیمی من است. و کوین فیج راهنما و دستیار من در تهیه کنندگی اولین فیلم اکس من بوده. من و کوین ایکس من را با هم شروع کردیم.پس اگر شانس مجددی برای این همکاری باشد, بسیار خوشحال خواهم شد.

۱۸ ماه فرصت هست که این قرارداد به طور کامل انجام شود. اگر بنا به هر دلیلی این قرارداد انجام نشود دیزنی موظف است که ۲.۵ بیلیون دلار برای فسخ به کمپانی فاکس پرداخت کند.اما اگر قرارداد انجام پذیرد,دانر بار دیگر در کنار فیج قرار خواهد گرفت. همچین او همکاری جدید الن هورن و باب ایگر خواهد بود.

علی رقم اینکه این قرارد داد ممکن است سری ایکس من را به تاخیر بیندازد اما به نظر میرسد که برنامه ای برای توقف سری فیلمهای در نظر گرفته شده از این مجموعه وجود ندارد.همچنین دیزنی برنامه ای برای ساخت سری فیلمهایی با رده “آر” را در دستور کار خود دارد.پس جای نگرانی خاصی برای طرفداران “ددپول” نیست.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *