هیچ بازیگری نمی خواهد جایگزین چادویک بوزمن در Black Panther شود

هیچ بازیگری نمی خواهد جایگزین چادویک بوزمن در Black Panther شود

نیت مور، تهیه‌کننده مارول تایید کرد که پس از مرگ ناگهانی «چادویک بوزمن» هیچ بازیگر دیگری نقش Black Panther را ایفا نخواهد کرد. مور، معاون تولید و توسعه استودیو مارول در مصاحبه خود با پادکست Ringer-Verse گفت: «کاملا صادقانه می‌گویم، شما T’Challa را دیگر در زمین ۶۱۶ (همان دنیای مارول) نخواهید دید.» او در ادامه عنوان کرد:

او در ادامه اضافه کرد: «به همان اندازه که از نظر روایت دشوار است تا متوجه شویم که چه کاری باید انجام دهیم، در هیچ نقطه‌ای به فکر استفاده از بازیگر دیگر نبوده‌ایم. با این وجود چالش اصلی فیلم Black Panther: Wakanda Forever ارائه داستانی بدون حضور T’Challa است و فکر می‌کنم برای این چالش آماده هستیم.»

 

هیچ بازیگری نمی خواهد جایگزین چادویک بوزمن در Black Panther شود

 

مارول نیز در گذشته روشن کرده بود که بازیگر دیگری در دنیای سینمایی مارول نقش Black Panther را ایفا نخواهد کرد و نظرات مور یک بار دیگر روی این موضوع تاکید کرد که چادویک بوزمن غیرقابل جایگزین است. داستان فیلم Black Panther 2 با نام رسمی Black Panther: Wakanda Forever هنوز افشا نشده است. با این وجود می‌دانیم که «دومینیک تورن» در این فیلم نقش ریری ویلیامز یا آیرون‌هارت را ایفا می‌کند و همچنین «میکایلا کوئل» بازیگر اصلی سریال I May Destroy You در آن حضور دارد اما نقش او هنوز مشخص نشده است. از جمله بازیگران دیگر فیلم می‌توان به «لوپیتا نیونگو» در نقش Nakia معشوقه سابق T’Challa و «مارتین فریمن» بازیگر سریال Sherlock و فیلم Hobbit اشاره کرد.

فیلم Black Panther ۲ در تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ (۲۰ آبان ۱۴۰۱) عرضه می‌شود.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *