ولورین و کاپیتان آمریکا با یک سلاح جدید به صحنه می‌آیند

در چند دهه گذشته لوگان به واسطه سلاح X، به شکست‌ناپذیرترین قهرمان دنیای مارول تبدیل شد. البته لوگان تنها شخصی نبود که تحت پروژه نظامی و محرمانه سلاح X قرار گرفته بود. پروژه سلاح X طی جنگ جهانی دوم ، کاپیتان آمریکا را نیز خلق کرده است. حالا و در ماه ژوئیه امسال قرار است یک مجله کامیک از این دو شخصیت محبوب منتشر شود و اطلاعاتی از سرگذشت تاریخی بین این دو ابر قهرمان را فاش کند.

اوایل این هفته نشریه مارول کمیکس به درخواست مخاطبینش اطلاعاتی در مورد قسمت اول کمیک Wolverine & Captain America: Weapon Plus منتشر کرد.
متن این اطلاعیه توسط Ethan Sacks and Diogenes نوشته شده و کاور آن نیز توسط SKAN انجام شده است.

اطلاعیه از این قرار است:

  • نام: ولورین و کاپیتان آمریکا(سلاح پیشرفته) – قسمت اول.
  • سازنده‌گان: Ethan Sacks و  Diogenes Neves، کاور: SKAN
  • کاور دوم: Chiris Bachalo
  • سرگذشت رازآلود ابرقهرمانان فاش می‌شود
  • در سال ۱۹۴۰، درحالیکه دانشمندان در تلاش بودند از یک انسان، یک سلاح قدرتمند و یک سرباز مطیع بسازند، آزمایش‌ها شکست خورد و آن انسان تبدیل به یک موجود افسانه‌ای و شکست‌ناپذیر شد. تا قبل از شروع قرن بیست و یکم، دانشمندان بارها و بارها آزمایش‌های خود را تکرار کردند. آنها مجددا شکست خوردند اما اینبار تا اینکه از انسان یک موجد مرگبار ساختند.
  • در کامیک جدید اتان ساکس (طراح جنگ ستارگان: لبه کهکشان) و دیاجونیز نیوز (طراح Deathstroke) ارتباط رازآلود میان کاپیتان آمریکا، ولورین و بسیاری از قهرمانان دنیای مارول را فاش خواهند کرد! بسیاری از سورپرایزهای ماجرا از همین نقطه شروع خواهند شد.
  • این مجله کامیک شامل چهل صفحه به ارزش ۴.۹۹ دلار است.

مفهوم یکسانی از سلاح X و سوپر سربازها در قسمت ۱۲۸ New X-men ارائه داده شده است. لوگان متوجه می‌شود که توانایی‌های او به عنوان یک ولورین نتیجه دهمین آزمایش دانشمندانی بود که می‌خواستند یک ابر انسان بسازند. حالا با وجود این وقایع شگفت انگیز می‌توان فهمید که چگونه گذشته این دو ابر قهرمان آن‌ها را بهم متصل می‌شود.

اولین قسمت کامیک ولورین و کاپیتان آمریکا: سلاح پیشرفته قرار است در ماه جولای و در سایت مارول کمیکس ارائه شود.

کاپیتان آمریکا ولورین

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *